
Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011
ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ
ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΡΗΣ ΚΑΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ "ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ"!
Δεν είναι μόνο η οριακή κατάσταση της κυβέρνησης, της οικονομίας και του πολιτικού συστήματος γενικότερα, είναι και ο εσωκομματικός εμφύλιος που ξεκίνησε σήμερα θυμίζοντας παλιές εποχές στο ΠΑΣΟΚ. Πριν από λίγο ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Φρ. Παρασύρης...
διένειμε δήλωση που αποκαλεί "συμμορία" όσους θέλουν να ρίξουν τον Παπανδρέου, δείχνοντας την πλευρά του Βενιζέλου. Παρόμοια δήλωση έκανε πριν από λίγο και ο Χρήστος Παπουτσής, ο οποίος μίλησε για "κέντρα διαπλοκής" και εσωκομματικά μαχαιρώματα.
Δεν είναι μόνο η οριακή κατάσταση της κυβέρνησης, της οικονομίας και του πολιτικού συστήματος γενικότερα, είναι και ο εσωκομματικός εμφύλιος που ξεκίνησε σήμερα θυμίζοντας παλιές εποχές στο ΠΑΣΟΚ. Πριν από λίγο ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Φρ. Παρασύρης...
διένειμε δήλωση που αποκαλεί "συμμορία" όσους θέλουν να ρίξουν τον Παπανδρέου, δείχνοντας την πλευρά του Βενιζέλου. Παρόμοια δήλωση έκανε πριν από λίγο και ο Χρήστος Παπουτσής, ο οποίος μίλησε για "κέντρα διαπλοκής" και εσωκομματικά μαχαιρώματα.
ΤΑ ΓΑΜ...ΣΕ ΟΛΑ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ!...
ΔΙΑΛΥΘΗΚΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ...
Δεν άφησε τίποτε όρθιο σε Ελληνικό και διεθνή Χρηματιστήρια ο Παπανδρέου. Η απόφασή του για το δημοψήφισμα οδήγησε σε βαρύτατες απώλειες το Χρηματιστήριο της Αθήνας, αλλά και τις ευρωπαϊκές αγορές. Την ίδια στιγμή που το ενδεχόμενο της χρεοκοπίας...
είναι ορατό και την ίδια στιγμή που όλοι κατάλαβαν ότι ο Παπανδρέου υπέγραψε το πολιτικό του τέλος, σήμερα ο τραπεζικός δείκτης κατέρρευσε διαλύοντας περαιτέρω τις τραπεζικές μετοχές. 11,3% για τραπεζικό δείκτη. Στο 1,47 € η Εθνική με πτώση 14,5%
Δεν άφησε τίποτε όρθιο σε Ελληνικό και διεθνή Χρηματιστήρια ο Παπανδρέου. Η απόφασή του για το δημοψήφισμα οδήγησε σε βαρύτατες απώλειες το Χρηματιστήριο της Αθήνας, αλλά και τις ευρωπαϊκές αγορές. Την ίδια στιγμή που το ενδεχόμενο της χρεοκοπίας...
είναι ορατό και την ίδια στιγμή που όλοι κατάλαβαν ότι ο Παπανδρέου υπέγραψε το πολιτικό του τέλος, σήμερα ο τραπεζικός δείκτης κατέρρευσε διαλύοντας περαιτέρω τις τραπεζικές μετοχές. 11,3% για τραπεζικό δείκτη. Στο 1,47 € η Εθνική με πτώση 14,5%
Ο ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ...
Που είναι αυτές τις κρίσιμες ώρες ο Παπούλιας;;;
ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ;;;
Σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος ζητά απο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια, να αναλάβει τις ευθύνες του.. Είτε με παραίτηση, είτε να καλέσει τους αρχηγούς των κομμάτων για να σχηματίσουν νέα κυβέρνηση.. Δεν τραβάει άλλο η "ομάδα" του ΠΑΣΟΚ, με τον Παπανδρέου να....
είναι επικίνδυνος τόσο για την χώρα, όσο και για την Ευρωπαική Ένωση.. Κύριε Παπούλια θα σταθείτε για μια φορά στο ύψος των περιστάσεων;;; Θα πάρετε μια πρωτοβουλία για το καλό της χώρας η θα συνεχίσετε το κρυφτό;;;
Σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος ζητά απο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια, να αναλάβει τις ευθύνες του.. Είτε με παραίτηση, είτε να καλέσει τους αρχηγούς των κομμάτων για να σχηματίσουν νέα κυβέρνηση.. Δεν τραβάει άλλο η "ομάδα" του ΠΑΣΟΚ, με τον Παπανδρέου να....
είναι επικίνδυνος τόσο για την χώρα, όσο και για την Ευρωπαική Ένωση.. Κύριε Παπούλια θα σταθείτε για μια φορά στο ύψος των περιστάσεων;;; Θα πάρετε μια πρωτοβουλία για το καλό της χώρας η θα συνεχίσετε το κρυφτό;;;
Μήνυμα προς τους εθνοπροδότες βουλευτές του ΠαΣ(Τ)οΚ...
Ότι και να κάνετε, ότι και να πείτε, όσο και να φωνάζετε για ανάγκη Κυβέρνησης Εθνικής "σωτηρίας", όσοι και αν ανεξαρτητοποιηθείτε θα είστε πάντα τα ερπετά, οι γραικύλοι που ψηφίσατε την Εθνική παράδοση της Χώρας...Όλοι είστε συνυπεύθυνοι για την καταστροφή της Ελλάδας....Όλοι θα βρεθείτε ενώπιον του ΛΑΟΥ... Του ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ λαού....Το καταλάβατε όλες οι κυράτσες του ΠΑΣΟΚ...ε, Μιλένα, Βάσω, Εύα και Τόνια....
Θα μετανιώσετε τη στιγμή που...
μπήκατε στο κοινοβούλιο...
Υ.γ.
Τα υπόλοιπα "όρνια" της Αντιπολίτευσης...
"Δεξιοί" και Αριστερομπολσεβίκοι την ίδια τύχη θα έχετε... Για αυτό και μην χαμογελάτε...
Θα μετανιώσετε τη στιγμή που...
μπήκατε στο κοινοβούλιο...
Υ.γ.
Τα υπόλοιπα "όρνια" της Αντιπολίτευσης...
"Δεξιοί" και Αριστερομπολσεβίκοι την ίδια τύχη θα έχετε... Για αυτό και μην χαμογελάτε...
ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΧΑΣΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ!
ΜΟΝΟ ΣΤΟ FIMOTRO
Οργισμένος ήταν σήμερα ο Κώστας Καραμανλής με την απόφαση και τις πρωτοβουλίες του Γιώργου Παπανδρέου. Όπως έμαθε το Fimotro ο πρώην Πρωθυπουργός σε συνομιλία που είχε με στενούς του συνεργάτες σήμερα το πρωί εξέφρασε...την έντονη ανησυχία του για τις εξελίξεις αφού όπως είπε θεωρεί πολύ επικίνδυνες τις ακροβασίες του Παπανδρέου. Ακόμα σημείωσε ότι το ενδεχόμενο να γίνει τελικά το δημοψήφισμα το μόνο που έχει να προσφέρει είναι ο διχασμός του ελληνικού λαού. Μάλιστα έδειξε σίγουρος ότι ο Αντώνης Σαμαράς και σχέδιο έχει αλλά και τα κότσια να αποτρέψει την καταστροφή στην οποία όπως επεσήμανε μας οδηγεί ο Παπανδρέου!
Οργισμένος ήταν σήμερα ο Κώστας Καραμανλής με την απόφαση και τις πρωτοβουλίες του Γιώργου Παπανδρέου. Όπως έμαθε το Fimotro ο πρώην Πρωθυπουργός σε συνομιλία που είχε με στενούς του συνεργάτες σήμερα το πρωί εξέφρασε...την έντονη ανησυχία του για τις εξελίξεις αφού όπως είπε θεωρεί πολύ επικίνδυνες τις ακροβασίες του Παπανδρέου. Ακόμα σημείωσε ότι το ενδεχόμενο να γίνει τελικά το δημοψήφισμα το μόνο που έχει να προσφέρει είναι ο διχασμός του ελληνικού λαού. Μάλιστα έδειξε σίγουρος ότι ο Αντώνης Σαμαράς και σχέδιο έχει αλλά και τα κότσια να αποτρέψει την καταστροφή στην οποία όπως επεσήμανε μας οδηγεί ο Παπανδρέου!
στις 12:41
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ Ε.Ο ΤΡΙΠΟΛΗΣ-ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Αύριο το βράδυ θα πραγματοποιηθούν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης - Καλαμάτας, για την ασφαλή διεξαγωγή άσκησης ετοιμότητας εντός της σήραγγας Ραψομμάτη, στην κατεύθυνση...προς Καλαμάτα.Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθεί εκτροπή της κυκλοφορίας και στους δύο κλάδους της σήραγγας στην παλαιά εθνική οδό Τρίπολης - Καλαμάτας, από αύριο βράδυ και ώρα 23:00 έως το πρωί της Πέμπτης 3 Νοεμβρίου και ώρα 06:00. Η κυκλοφορία με κατεύθυνση από Τρίπολη προς Μεγαλόπολη και Καλαμάτα θα εξέρχεται του αυτοκινητόδρομου στον ανισόπεδο κόμβο Αθηναίου και θα εκτρέπεται μέσω του κυκλικού κόμβου προς Αθήναιο-Παλαιόχουνη στην παλαιά εθνική οδό Τρίπολης - Καλαμάτας. Η κυκλοφορία με κατεύθυνση από Καλαμάτα - Μεγαλόπολη προς Τρίπολη και Αθήνα θα εξυπηρετείται από την παλαιά εθνική οδό Καλαμάτας - Τρίπολης και θα εισέρχεται στον αυτοκινητόδρομο μέσω του κυκλικού κόμβου προς Αθήνα - Τρίπολη στον ανισόπεδο κόμβο Αθήναιου. Η είσοδος του ανισόπεδου κόμβου Αθήναιου προς Καλαμάτα θα είναι κλειστή, όπως κλειστή θα είναι και η είσοδος του ανισόπεδου κόμβου Παραδεισίων προς Αθήνα. Επίσης το τμήμα του αυτοκινητόδρομου μεταξύ των ανισόπεδων κόμβων Αθήναιου και Παραδεισίων θα είναι εκτός κυκλοφορίας, ενώ αν η άσκηση ολοκληρωθεί νωρίτερα ο αυτοκινητόδρομος θα δοθεί κανονικά στην κυκλοφορία.
ΚΑΙ ΤΟ ALTER ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΛΟΥΚΕΤΟ...
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΠΑΛΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΝΕΕΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΡΙΟ
Τον δρόμο της Ελευθεροτυπίας φαίνεται να ακολουθεί και το Alter. Η διοίκηση του καναλιού δεν έχει πληρώσει τους εργαζόμενους, με αποτέλεσμα οι τελευταίοι να βρίσκονται κυριολεκτικά στα όριά τους. Αύριο θα συγκληθεί και πάλι η Γενική Συνέλευση των εργαζομένων... και εν συνεχεία θα προχωρήσουν σε νέες απεργίες και επίσχεση εργασίας. Η κατάσταση στο κανάλι Μπουρναζίου βρίσκεται κυριολεκτικά σε οριακό σημείο ενώ ήδη οι μισοί πομποί στην περιφέρεια δεν μπορούν να αναμεταδώσουν το πρόγραμμα του σταθμού εξαιτίας της έλλειψης συντήρησης... Η ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΣΤΟΝ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ ΟΤΙ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ!
ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΡΙΣΤΙΚΟ "ΟΧΙ" ΤΗΣ ALPHA ΣΕ ΝΕΟ ΔΑΝΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ "Ε"
Μέσα στον βομβαρδισμό των πολιτικών εξελίξεων μια πολύ σημαντική πληροφορία προέρχεται από ένα μεγάλο ΜΜΕ. Η πληροφορία έχει να κάνει με την Ελευθεροτυπία, η οποία είναι στον αέρα. Όπως μάθαμε πριν από λίγο η Μάνια Τεγοπούλου μίλησε με τον...
Γιάννη Κωστόπουλο της Alpha Bank, ο οποίος ανακοίνωσε ότι τελικά δεν θα δώσει το δάνειο στην ιστορική εφημερίδα. Αμέσως η Μάνια Τεγοπούλου ανακοίνωσε στον γνωστό τραπεζίτη ότι από αύριο κλείνει η εφημερίδα! Μόλις το έμαθαν αυτό η Κύρα Αδάμ και τα υπόλοιπα διευθυντικά στελέχη, ξεκίνησαν για την εφημερίδα προκειμένου να μεταπείσουν την ιδιοκτήτρια της Ελευθεροτυπίας να συνεχίσει την έκδοση. Εάν δεν τα καταφέρουν η ιστορική εφημερίδα βάζει λουκέτο!
Μέσα στον βομβαρδισμό των πολιτικών εξελίξεων μια πολύ σημαντική πληροφορία προέρχεται από ένα μεγάλο ΜΜΕ. Η πληροφορία έχει να κάνει με την Ελευθεροτυπία, η οποία είναι στον αέρα. Όπως μάθαμε πριν από λίγο η Μάνια Τεγοπούλου μίλησε με τον...
Γιάννη Κωστόπουλο της Alpha Bank, ο οποίος ανακοίνωσε ότι τελικά δεν θα δώσει το δάνειο στην ιστορική εφημερίδα. Αμέσως η Μάνια Τεγοπούλου ανακοίνωσε στον γνωστό τραπεζίτη ότι από αύριο κλείνει η εφημερίδα! Μόλις το έμαθαν αυτό η Κύρα Αδάμ και τα υπόλοιπα διευθυντικά στελέχη, ξεκίνησαν για την εφημερίδα προκειμένου να μεταπείσουν την ιδιοκτήτρια της Ελευθεροτυπίας να συνεχίσει την έκδοση. Εάν δεν τα καταφέρουν η ιστορική εφημερίδα βάζει λουκέτο!
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Την εγκύκλιο με τις οδηγίες για τη διάθεση των ειδικών σημάτων των τελών κυκλοφορίας ΙΧ αυτοκινήτων και μοτοσικλετών απέστειλε σήμερα στις εφορίες το υπουργείο Οικονομικών. Η αποστολή...
των σημάτων αναμένεται να ξεκινήσει εντός του Νοεμβρίου, ενώ οι φορολογούμενοι θα πρέπει να καταβάλουν το τέλος και να προμηθευτούν το σήμα έως 31 Δεκεμβρίου 2011.
Σε διαφορετική περίπτωση ( εκπρόθεσμης προμήθειας) θα επιβαρυνθούν με πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο του τέλους που τους αναλογεί. Υπενθυμίζεται ότι τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με πέρυσι ( με βάση το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα που ψηφίστηκε στη Βουλή) το διαμορφώνονται έως εξής:
- Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31.10.2010 καθώς και για τις δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, αποκλειστικά με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα τους:
Κατηγορία - Κυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.) Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε ευρώ)
Α' Έως 300 22
Β' 301 - 785 55
Γ 786- 1.071 120
Δ' 1.072- 1.357 135
Ε' 1.358- 1.548 240
ΣΤ' 1.549- 1.738 265
Ζ' 1.739- 1.928 300
Η' 1.929- 2.357 660
Θ' 2.358- 3.000 880
Ι' 3.001- 4.000 1.100
Κ' 4.001 και άνω 1.320
- Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανά χιλιόμετρο). Για τον υπολογισμό λαμβάνονται υπόψη οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος.
Ειδικότερα:
ΚΛΙΜ. ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΔΙΟΞ. ΑΝΘΡΑΚΑ- ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΛΗ
(γρμ. C02 ανά χιλιόμετρο) ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
ΑΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ
CO 2 (σε ευρώ)
0-100 0,00
101 -120 0,90
121 -140 1,10
141 -160 1,70
161 -180 2,25
181 -200 2,55
201 - 250 2,80
Άνω των 251 3,40
των σημάτων αναμένεται να ξεκινήσει εντός του Νοεμβρίου, ενώ οι φορολογούμενοι θα πρέπει να καταβάλουν το τέλος και να προμηθευτούν το σήμα έως 31 Δεκεμβρίου 2011.
Σε διαφορετική περίπτωση ( εκπρόθεσμης προμήθειας) θα επιβαρυνθούν με πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο του τέλους που τους αναλογεί. Υπενθυμίζεται ότι τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με πέρυσι ( με βάση το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα που ψηφίστηκε στη Βουλή) το διαμορφώνονται έως εξής:
- Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31.10.2010 καθώς και για τις δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, αποκλειστικά με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα τους:
Κατηγορία - Κυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.) Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε ευρώ)
Α' Έως 300 22
Β' 301 - 785 55
Γ 786- 1.071 120
Δ' 1.072- 1.357 135
Ε' 1.358- 1.548 240
ΣΤ' 1.549- 1.738 265
Ζ' 1.739- 1.928 300
Η' 1.929- 2.357 660
Θ' 2.358- 3.000 880
Ι' 3.001- 4.000 1.100
Κ' 4.001 και άνω 1.320
- Για τα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανά χιλιόμετρο). Για τον υπολογισμό λαμβάνονται υπόψη οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος.
Ειδικότερα:
ΚΛΙΜ. ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΔΙΟΞ. ΑΝΘΡΑΚΑ- ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΛΗ
(γρμ. C02 ανά χιλιόμετρο) ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
ΑΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ
CO 2 (σε ευρώ)
0-100 0,00
101 -120 0,90
121 -140 1,10
141 -160 1,70
161 -180 2,25
181 -200 2,55
201 - 250 2,80
Άνω των 251 3,40
"ΠΥΡΑ" ΒΕΛΓΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΑΤΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
«Ο Έλληνας πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου φέρει βαριά ευθύνη, μετά την απόφασή του για διεξαγωγή δημοψηφίσματος σχετικά με το ευρωπαϊκό σχέδιο διάσωσης της Ελλάδας, διότι προκαλεί αβεβαιότητα», δήλωσε σήμερα...
ο βέλγος πρωθυπουργός Ιβ Λετέρμ.
«Ο Παπανδρέου φέρει βαριά ευθύνη», δήλωσε ο Λετέρμ στα βελγικά μέσα ενημέρωσης. «Οι αγορές έχουν ανάγκη σταθερότητας και ασφάλειας», υπογράμμισε.Το γεγονός ότι τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια σημειώνουν και πάλι πτώση αποδεικνύει «ότι δημιουργήθηκε ξανά ανασφάλεια, την ώρα που όλος ο κόσμος έχει ανάγκη από ασφάλεια και εμπιστοσύνη», επεσήμανε ο βέλγος πρωθυπουργός.«Οι αποφάσεις που ελήφθησαν στην ευρωπαϊκή σύνοδο της προηγούμενης Τετάρτης θα βοηθούσαν στην αποκατάσταση αυτής της εμπιστοσύνης», συνέχισε.
Ο Λετέρμ εξάλλου εξέφρασε την έκπληξή του για την ανακοίνωση του έλληνα ομολόγου του σχετικά με τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος. «Ο Παπανδρέου δεν είχε μιλήσει σχετικά ούτε πριν, ούτε στη διάρκεια, ούτε μετά τη σύνοδο», είπε.
«Αυτό που μετράει είναι να περιοριστούν οι ζημιές», πρόσθεσε.
Ο βέλγος πρωθυπουργός δήλωσε ότι ελπίζει πως οι Έλληνες έχουν επίγνωση ότι με το κούρεμα του ελληνικού χρέους κατά 50% η ευρωζώνη έλαβε μία σημαντική απόφαση.
«Οι Έλληνες πρέπει να λάβουν την προοπτική ενός καλύτερου μέλλοντος, όμως πρέπει επίσης να συνειδητοποιήσουν ότι δεν είναι πλέον ένα καθαρά εσωτερικό πρόβλημα της Ελλάδας», υπογράμμισε ο Λετέρμ.Για την επίλυση της κρίσης χρέους είναι σημαντικό κάθε κράτος μέλος της ΕΕ να συνεισφέρει, πρόσθεσε.
ο βέλγος πρωθυπουργός Ιβ Λετέρμ.
«Ο Παπανδρέου φέρει βαριά ευθύνη», δήλωσε ο Λετέρμ στα βελγικά μέσα ενημέρωσης. «Οι αγορές έχουν ανάγκη σταθερότητας και ασφάλειας», υπογράμμισε.Το γεγονός ότι τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια σημειώνουν και πάλι πτώση αποδεικνύει «ότι δημιουργήθηκε ξανά ανασφάλεια, την ώρα που όλος ο κόσμος έχει ανάγκη από ασφάλεια και εμπιστοσύνη», επεσήμανε ο βέλγος πρωθυπουργός.«Οι αποφάσεις που ελήφθησαν στην ευρωπαϊκή σύνοδο της προηγούμενης Τετάρτης θα βοηθούσαν στην αποκατάσταση αυτής της εμπιστοσύνης», συνέχισε.
Ο Λετέρμ εξάλλου εξέφρασε την έκπληξή του για την ανακοίνωση του έλληνα ομολόγου του σχετικά με τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος. «Ο Παπανδρέου δεν είχε μιλήσει σχετικά ούτε πριν, ούτε στη διάρκεια, ούτε μετά τη σύνοδο», είπε.
«Αυτό που μετράει είναι να περιοριστούν οι ζημιές», πρόσθεσε.
Ο βέλγος πρωθυπουργός δήλωσε ότι ελπίζει πως οι Έλληνες έχουν επίγνωση ότι με το κούρεμα του ελληνικού χρέους κατά 50% η ευρωζώνη έλαβε μία σημαντική απόφαση.
«Οι Έλληνες πρέπει να λάβουν την προοπτική ενός καλύτερου μέλλοντος, όμως πρέπει επίσης να συνειδητοποιήσουν ότι δεν είναι πλέον ένα καθαρά εσωτερικό πρόβλημα της Ελλάδας», υπογράμμισε ο Λετέρμ.Για την επίλυση της κρίσης χρέους είναι σημαντικό κάθε κράτος μέλος της ΕΕ να συνεισφέρει, πρόσθεσε.
ΦΕΥΓΕΙ Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ...
ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟ TΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6 ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΩΡΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ...
ΜΟΝΟ ΣΤΟ FIMOTRO
ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Επιμένουν οι πληροφορίες πως το απόγευμα θα είναι η τελευταία συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου της κυβέρνησης Παπανδρέου. Μέχρι τώρα ούτε οι συνεργάτες του πρωθυπουργού γνωρίζουν το...
παραμικρό. Ο Παπανδρέου προσπαθεί να κερδίσει χρόνο υιοθετώντας κάποιες εισηγήσεις από τους συνεργάτες του ώστε να πέσει εκ των έσω την Παρασκευή στην ψήφο εμπιστοσύνης στη Βουλή, εάν και εφόσον πουν "όχι" περισσότεροι από 2 βουλευτές. Η Εύα Καϊλή πάντως διαμηνύει σε όλους τους τόνους ότι δεν θα ψηφίσει υπέρ της κυβέρνησης. Το ίδιο θα πράξει και η Λούκα Κατσέλη. Όπως ενημερώθηκε το Fimotro, ο Παπανδρέου θα δεχθεί βομβαρδισμό αιτημάτων να πάει σε εκλογές. Τουλάχιστον 6 υπουργοί θα θέσουν το ζήτημα άμεσης πρόωρης προσφυγής στις κάλπες.
ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Επιμένουν οι πληροφορίες πως το απόγευμα θα είναι η τελευταία συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου της κυβέρνησης Παπανδρέου. Μέχρι τώρα ούτε οι συνεργάτες του πρωθυπουργού γνωρίζουν το...
παραμικρό. Ο Παπανδρέου προσπαθεί να κερδίσει χρόνο υιοθετώντας κάποιες εισηγήσεις από τους συνεργάτες του ώστε να πέσει εκ των έσω την Παρασκευή στην ψήφο εμπιστοσύνης στη Βουλή, εάν και εφόσον πουν "όχι" περισσότεροι από 2 βουλευτές. Η Εύα Καϊλή πάντως διαμηνύει σε όλους τους τόνους ότι δεν θα ψηφίσει υπέρ της κυβέρνησης. Το ίδιο θα πράξει και η Λούκα Κατσέλη. Όπως ενημερώθηκε το Fimotro, ο Παπανδρέου θα δεχθεί βομβαρδισμό αιτημάτων να πάει σε εκλογές. Τουλάχιστον 6 υπουργοί θα θέσουν το ζήτημα άμεσης πρόωρης προσφυγής στις κάλπες.
Πάει σαν... άλλοτε στην Γερμανία!
Με τις συγκρίσεις της εκτός έδρας νίκης με 3-1 επί της Βέρντερ Βρέμης να είναι αναπόφευκτες, ο Ολυμπιακός πάει στο "Βεστφάλεν" για να νικήσει την Ντόρτμουντ και να μπει στο παιχνίδι της πρόκρισης για τα καλά (21:45, MEGA).Αν η νίκη έρθει στην Γερμανία, τότε ο Ολυμπιακός θα βρίσκεται αγκαλιά με την τρίτη θέση του ομίλου και στην χειρότερη περίπτωση θα συνεχίσει την ευρωπαϊκή του πορεία στο Europa League. Παράλληλα, θα κυνηγήσει με αυξημένες ελπίδες την πρόκριση στους "16" του Champions League στα δύο εναπομείναντα παιχνίδια.Η 11άδα, στην οποία προσανατολίζεται ο Βαλβέρδε, έχει ως εξής: Κοστάντζο, Μανιάτης ή Τοροσίδης, Παπαδόπουλος, Μέλμπεργκ, Μαρκάνο, Ορμπάιθ, Φέισα ή Μακούν, Χολέμπας, Μιραλάς, Ιμπαγάσα και Τζιμπούρ.Από την άλλη πλευρά, ο Γιούργκεν Κλοπ αναμένεται να χρησιμοποιήσει τους: Βάιντενφελερ, Πίστσεκ, Σμέλτσερ, Χούμελς, Σούμποτιτς, Λάιτνερ ή Μπέντερ, Κελ, Γκέτσε, Καγκάβα, Πέρισιτς και Λεβαντόφσκι.
Στη Δ' Εθνική ο Αετός Σκύδρας!
Στη Δ΄ Εθνική έστειλε η πρωτοβάθμια πειθαρχική επιτροπή της Football League τον Αετό Σκύδρας, αφού έκρινε το ΤΑΠ και τον πρόεδρό του, Ι.Ναυρινιάδη, ενόχους για το παράπτωμα της ενεργητικής και παθητικής δωροδοκίας. Η απόφαση αφορά το παιχνίδι Α.Ε. Ποντίων-Αετός Σκύδρας 2-1, που είχε γίνει στις 14/02/2011.
Η απόφαση αναλυτικά:"ΠΡΟΣ 1) Ι. ΝΑΥΡΙΝΙΑΔΗ(Πρόεδρο)
2) ΤΑΠ ΑΕΤΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ
3)Γ.ΤΣΑΚΟΓΙΑΝΗ(Ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ)
4) ΠΑΕ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Απαλλάσσει την ΠΑΕ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ από τις αποδιδόμενες σε αυτήν πειθαρχικές παραβάσεις. Απαλλάσσει όλους τους εγκαλουμένους από την αποδιδόμενη σε αυτούς πειθαρχική παράβαση του στοιχήματος. Δέχεται ομόφωνα ότι οι εγκαλούμενοι ΤΑΠ ΑΕΤΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ, Ι. ΝΑΥΡΙΝΙΑΔΗΣ και Γ. ΤΣΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ τέλεσαν το πειθαρχικό παράπτωμα της ενεργητικής και παθητικής δωροδοκίας και επιβάλλει σε βάρος αυτών τις εξής πειθαρχικές ποινές:
1) Στο ΤΑΠ ΑΕΤΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ α) την χρηματική ποινή των τριακοσίων χιλιάδων (300.000)ευρώ και κατά τα 2/4 την χρηματική ποινή των εκατόν πενήντα χιλιάδων(150.000) ευρώ β) την ποινή του υποβιβασμού στην επόμενη κατώτερη κατηγορία δια της καταλήψεως της τελευταίας θέσεως στον οριστικό οικείο βαθμολογικό πίνακα της κατηγορίας στην οποία αγωνιζόταν κατά το 2010-2011.
2) Στον Ι. ΝΑΥΡΙΝΙΑΔΗ α) την πειθαρχική ποινή της απαγόρευσης εκτέλεσης οποιασδήποτε δραστηριότητας που σχετίζεται με το ποδόσφαιρο εφ΄ όρου ζωής β) την πειθαρχική ποινή της απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους εφ΄ όρου ζωής και γ) την χρηματική ποινή των εκατόν είκοσι χιλιάδων (120.000)ευρώ και κατά τα 2/4 την χρηματική ποινή των εξήντα χιλιάδων (60.000) ευρώ.
Στον Γ. ΤΣΑΚΟΓΙΑΝΝΗ α) την πειθαρχική ποινή της απαγόρευσης εκτέλεσης οποιασδήποτε δραστηριότητας που σχετίζεται με το ποδόσφαιρο εφ΄ όρου ζωής β) την πειθαρχική ποινή της απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους εφ΄ όρου ζωής και γ) την χρηματική ποινή των εκατόν είκοσι χιλιάδων (120.000)ευρώ και κατά τα 3/4 την χρηματική ποινή των ενενήντα χιλιάδων (90.000) ευρώ.
Κρίθηκε, αποφασίσθηκε και δημοσιεύθηκε την 1-11-2011".
Η απόφαση αναλυτικά:"ΠΡΟΣ 1) Ι. ΝΑΥΡΙΝΙΑΔΗ(Πρόεδρο)
2) ΤΑΠ ΑΕΤΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ
3)Γ.ΤΣΑΚΟΓΙΑΝΗ(Ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ)
4) ΠΑΕ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Απαλλάσσει την ΠΑΕ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ από τις αποδιδόμενες σε αυτήν πειθαρχικές παραβάσεις. Απαλλάσσει όλους τους εγκαλουμένους από την αποδιδόμενη σε αυτούς πειθαρχική παράβαση του στοιχήματος. Δέχεται ομόφωνα ότι οι εγκαλούμενοι ΤΑΠ ΑΕΤΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ, Ι. ΝΑΥΡΙΝΙΑΔΗΣ και Γ. ΤΣΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ τέλεσαν το πειθαρχικό παράπτωμα της ενεργητικής και παθητικής δωροδοκίας και επιβάλλει σε βάρος αυτών τις εξής πειθαρχικές ποινές:
1) Στο ΤΑΠ ΑΕΤΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ α) την χρηματική ποινή των τριακοσίων χιλιάδων (300.000)ευρώ και κατά τα 2/4 την χρηματική ποινή των εκατόν πενήντα χιλιάδων(150.000) ευρώ β) την ποινή του υποβιβασμού στην επόμενη κατώτερη κατηγορία δια της καταλήψεως της τελευταίας θέσεως στον οριστικό οικείο βαθμολογικό πίνακα της κατηγορίας στην οποία αγωνιζόταν κατά το 2010-2011.
2) Στον Ι. ΝΑΥΡΙΝΙΑΔΗ α) την πειθαρχική ποινή της απαγόρευσης εκτέλεσης οποιασδήποτε δραστηριότητας που σχετίζεται με το ποδόσφαιρο εφ΄ όρου ζωής β) την πειθαρχική ποινή της απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους εφ΄ όρου ζωής και γ) την χρηματική ποινή των εκατόν είκοσι χιλιάδων (120.000)ευρώ και κατά τα 2/4 την χρηματική ποινή των εξήντα χιλιάδων (60.000) ευρώ.
Στον Γ. ΤΣΑΚΟΓΙΑΝΝΗ α) την πειθαρχική ποινή της απαγόρευσης εκτέλεσης οποιασδήποτε δραστηριότητας που σχετίζεται με το ποδόσφαιρο εφ΄ όρου ζωής β) την πειθαρχική ποινή της απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους εφ΄ όρου ζωής και γ) την χρηματική ποινή των εκατόν είκοσι χιλιάδων (120.000)ευρώ και κατά τα 3/4 την χρηματική ποινή των ενενήντα χιλιάδων (90.000) ευρώ.
Κρίθηκε, αποφασίσθηκε και δημοσιεύθηκε την 1-11-2011".
Γελάει ο κόσμος με την “κάθαρση” της ΕΠΟ
Αθώος και ο Αγροτικός Αστέρας από την επιτροπή εφέσεων της ΕΠΟ για τους αγώνες με την Καβάλα το 2009! Η Καβάλα είχε κριθεί ένοχη για τους ίδιους αγώνες. Εκθέτει την επιτροπή το ίδιο το σκεπτικό της! Αθώος και ο Αετός Σκύδρας.
Η ΕΠΟ με αργά, αλλά σταθερά βήματα ολοκληρώνει την “κάθαρση” στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο.
Με ακόμα μια απόφαση-σταθμό η επιτροπή εφέσεων της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας αθωώνει τον Αγροτικό Αστέρα, κηρύσσοντας απαράδεκτη την πειθαρχική δίωξη που είχε ασκηθεί για τα παιχνίδια με την Καβάλα το 2009.
Η ίδια επιτροπή, ωστόσο, είχε τιμωρήσει την Καβάλα για τα συγκεκριμένα παιχνίδια με τον Αγροτικό Αστέρα, αναφέροντας στο σκεπτικό της την εμπλοκή του Αγροτικού Αστέρα και του προέδρου του, Κ. Ριαβόγλου!
Η απόφαση-μνημείο έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά αποφάσεων, που οδηγούν στην “κάθαρση”.
Παράλληλα, απαλλάχθηκε ο Αετός Σκύδρας για το παιχνίδι με τη Δόξα Κρανούλας, στον οποίο επιβάλλεται η... αγαπημένη ποινή της επιτροπής, που είναι πρόστιμο και -5 βαθμοί.
Η ανακοίνωση της Εφέσεων αναφέρει:
“Η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ με την υπ΄αριθμ. 216/1-11-2011 απόφασή της δέχεται τυπικά και απορρίπτει στην ουσία την έφεση του Ποδοσφαιρικού Εισαγγελέα κ. Αντωνακάκη Εμ. κατά της υπ΄αριθμ.308/6-10-2011 απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της FOOTBALL LEAGUE–LEAGUE 2 ως προς τους ΓΕΩΡ.ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ,ΤΑΠ ΔΟΞΑ ΚΡΑΝΟΥΛΑΣ και ΜΙΧ.ΚΑΣΣΗ. Ως προς τους ΤΑΠ ΑΕΤΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ και ΙΩΑΝΝΗ ΝΑΥΡΙΝΙΑΔΗ, ως προς το κεφάλαιο της πρωτοβάθμιας αποφάσεως που αναφέρεται στο πειθαρχικό παράπτωμα της δωροδοκίας , δέχεται κατ΄ουσία την έφεση κατά το κεφάλαιο της εκκαλουμένης που αναφέρεται το πειθαρχικό παράπτωμα το προβλεπόμενο στο άρθρο 21 Β του Π.Κ. της ΕΠΟ.Διακρατεί και δικάζει κατά τούτο στην ουσία την υπόθεση. Δέχεται ομόφωνα ότι ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΑΥΡΙΝΙΑΔΗΣ, ενεργώντας ως πρόεδρος του ΤΑΠ ΑΕΤΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ, τέλεσε το προβλεπόμενο από το άρθρο 21Β του Π.Κ. πειθαρχικό παράπτωμα εν αποπείρα και του επιβάλλει χρηματική ποινή τριάντα χιλιάδων (30.000) ευρώ και ποινή απαγόρευσης εκτέλεσης οποιασδήποτε δραστηριότητας που σχετίζεται με το ποδόσφαιρο για τρία (3) έτη και ποινή απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για δύο (2) έτη. Επιβάλλει στο ΤΑΠ ΑΕΤΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ χρηματική ποινή τριάντα χιλιάδων (30.000) ευρώ και κατά πλειοψηφία ποινή αφαίρεσης πέντε (-5) βαθμών από τον βαθμολογικό πίνακα της ποδοσφαιρικής περιόδου 2011-2012.
Επίσης, με την υπ΄αριθμ. 217/1-11-2011 απόφασή της δέχεται τυπικά και κατ΄ ουσία την έφεση της ΠΑΕ ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ και του προέδρου της ΚΩΝ/ΝΟΥ ΡΙΑΒΟΓΛΟΥ κατά της υπ΄αριθμ. 311/11-10-2011 απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της FOOTBALL LEAGUE–LEAGUE 2. Εξαφανίζει εκκαλουμένη απόφαση Διακρατεί και δικάζει κατ΄ ουσία την υπόθεση. Κηρύσσει απαράδεκτη την πειθαρχική δίωξη για το παράπτωμα του άρθρου 21Β του Π.Κ. της ΕΠΟ και απαλλάσσει τους εκκαλούντες του πειθαρχικού παραπτώματος της δωροδοκίας.
Δείτε στις φωτογραφίες παρακάτω, το σκεπτικό για την τιμωρία της Καβάλας, με την οποία η ίδια επιτροπή, δέχεται την εμπλοκή του Κ. Ριαβόγλου.


Η ΕΠΟ με αργά, αλλά σταθερά βήματα ολοκληρώνει την “κάθαρση” στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο.
Με ακόμα μια απόφαση-σταθμό η επιτροπή εφέσεων της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας αθωώνει τον Αγροτικό Αστέρα, κηρύσσοντας απαράδεκτη την πειθαρχική δίωξη που είχε ασκηθεί για τα παιχνίδια με την Καβάλα το 2009.
Η ίδια επιτροπή, ωστόσο, είχε τιμωρήσει την Καβάλα για τα συγκεκριμένα παιχνίδια με τον Αγροτικό Αστέρα, αναφέροντας στο σκεπτικό της την εμπλοκή του Αγροτικού Αστέρα και του προέδρου του, Κ. Ριαβόγλου!
Η απόφαση-μνημείο έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά αποφάσεων, που οδηγούν στην “κάθαρση”.
Παράλληλα, απαλλάχθηκε ο Αετός Σκύδρας για το παιχνίδι με τη Δόξα Κρανούλας, στον οποίο επιβάλλεται η... αγαπημένη ποινή της επιτροπής, που είναι πρόστιμο και -5 βαθμοί.
Η ανακοίνωση της Εφέσεων αναφέρει:
“Η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ με την υπ΄αριθμ. 216/1-11-2011 απόφασή της δέχεται τυπικά και απορρίπτει στην ουσία την έφεση του Ποδοσφαιρικού Εισαγγελέα κ. Αντωνακάκη Εμ. κατά της υπ΄αριθμ.308/6-10-2011 απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της FOOTBALL LEAGUE–LEAGUE 2 ως προς τους ΓΕΩΡ.ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ,ΤΑΠ ΔΟΞΑ ΚΡΑΝΟΥΛΑΣ και ΜΙΧ.ΚΑΣΣΗ. Ως προς τους ΤΑΠ ΑΕΤΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ και ΙΩΑΝΝΗ ΝΑΥΡΙΝΙΑΔΗ, ως προς το κεφάλαιο της πρωτοβάθμιας αποφάσεως που αναφέρεται στο πειθαρχικό παράπτωμα της δωροδοκίας , δέχεται κατ΄ουσία την έφεση κατά το κεφάλαιο της εκκαλουμένης που αναφέρεται το πειθαρχικό παράπτωμα το προβλεπόμενο στο άρθρο 21 Β του Π.Κ. της ΕΠΟ.Διακρατεί και δικάζει κατά τούτο στην ουσία την υπόθεση. Δέχεται ομόφωνα ότι ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΑΥΡΙΝΙΑΔΗΣ, ενεργώντας ως πρόεδρος του ΤΑΠ ΑΕΤΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ, τέλεσε το προβλεπόμενο από το άρθρο 21Β του Π.Κ. πειθαρχικό παράπτωμα εν αποπείρα και του επιβάλλει χρηματική ποινή τριάντα χιλιάδων (30.000) ευρώ και ποινή απαγόρευσης εκτέλεσης οποιασδήποτε δραστηριότητας που σχετίζεται με το ποδόσφαιρο για τρία (3) έτη και ποινή απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για δύο (2) έτη. Επιβάλλει στο ΤΑΠ ΑΕΤΟΣ ΣΚΥΔΡΑΣ χρηματική ποινή τριάντα χιλιάδων (30.000) ευρώ και κατά πλειοψηφία ποινή αφαίρεσης πέντε (-5) βαθμών από τον βαθμολογικό πίνακα της ποδοσφαιρικής περιόδου 2011-2012.
Επίσης, με την υπ΄αριθμ. 217/1-11-2011 απόφασή της δέχεται τυπικά και κατ΄ ουσία την έφεση της ΠΑΕ ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ και του προέδρου της ΚΩΝ/ΝΟΥ ΡΙΑΒΟΓΛΟΥ κατά της υπ΄αριθμ. 311/11-10-2011 απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της FOOTBALL LEAGUE–LEAGUE 2. Εξαφανίζει εκκαλουμένη απόφαση Διακρατεί και δικάζει κατ΄ ουσία την υπόθεση. Κηρύσσει απαράδεκτη την πειθαρχική δίωξη για το παράπτωμα του άρθρου 21Β του Π.Κ. της ΕΠΟ και απαλλάσσει τους εκκαλούντες του πειθαρχικού παραπτώματος της δωροδοκίας.
Δείτε στις φωτογραφίες παρακάτω, το σκεπτικό για την τιμωρία της Καβάλας, με την οποία η ίδια επιτροπή, δέχεται την εμπλοκή του Κ. Ριαβόγλου.
Φωτογραφίες Άρθρου


Συνεχίζει τον "πόλεμο" με την αστυνομία η Θύρα 4
Μετά την ανακοίνωση του ΠΑΟΚ κατά της αστυνομίας και την απάντηση της τελευταίας, μπήκε και η Θύρα 4 στο... παιχνίδι και με ανακοίνωσή της τονίζει πως έχει συμβεί κατασκευή ενόχων μετά τις συλλήψεις της Κυριακής!Αναλυτικά η ανακοίνωση της Θύρας 4:
Για άλλη μια φορά είδαμε το γήπεδο μας να μετατρέπεται σε εμπόλεμη ζώνη εξαιτίας της αλόγιστης χρήσης χημικών. Λίγο πριν την έναρξη του αγώνα με τον Παναθηναϊκό και ενώ στον περιβάλλοντα χώρο του γηπέδου υπήρχαν χιλιάδες φίλαθλοι η πλατειά μάζα του κόσμου μας η οποία δεν συμμετείχε σε καμία πράξη βίας δέχτηκε την επίθεση με χημικά.
Ο πανικός και η αποπνικτική ατμόσφαιρα ανάγκασε τον κόσμο να μετατραπεί σε όχλο και η κατάσταση να ξεφύγει εντελώς. Σε όλο αυτό το τραγικό σκηνικό η αστυνομία μπλέχτηκε ανάμεσα στο πλήθος και ξεκίνησε μια επίθεση επί δικαίων και αδίκων. Είμαστε κατηγορηματικοί ότι οι συλλήψεις έγιναν από το ‘΄σωρό’’ αφού είδαμε ανθρώπους σε ημιλιπόθυμη κατάσταση να τσουβαλιάζονται από την αστυνομία.
Την ώρα που εκτυλίχθηκαν τα παραπάνω γεγονότα, έξω από το γήπεδο βρισκόταν ήδη χιλιάδες κόσμου κάθε ηλικίας, ενώ η συρροή αυξανόταν αφού πλησίαζε η έναρξη του αγώνα. Το αποτέλεσμα ήταν άνθρωποι να εγκλωβιστούν στα τουρνικέ ενώ άλλοι να προσπαθούν να βρουν διέξοδο για να γλιτώσουν. Η αστυνομία αντί να εκτονώσει την κατάσταση συνέχισε την χωρίς νόημα επιχείρηση της ενάντια σε όλους.Όλη αυτή η ένταση έπρεπε να δικαιολογηθεί με συλλήψεις και αφού ως συνήθως δεν συλλαμβάνονται οι υπαίτιοι, συνελήφθησαν ανυποψίαστοι φίλαθλοι. Η κατασκευή ενόχων δεν είναι καινούρια στον κόσμο του ΠΑΟΚ αφού έχουμε δει πολλές φορές να προφυλακίζονται ή και να καταδικάζονται αθώοι στο βωμό της εύρεσης εξιλαστήριων θυμάτων.
Υ.Γ Είμαστε σίγουροι ότι οι 5 φίλαθλοι του ΠΑΟΚ είναι αθώοι και πιστεύουμε ότι δικαιοσύνη θα κάνει το έργο της και τα παιδιά θα απελευθερωθούν άμεσα".
Ύποπτοι διάλογοι για το ΑΕΚ - Ολυμπιακός Β.!
Σύμφωνα με αποκάλυψη του δημοσιογράφου, Δ.Κωνσταντινίδη στην εκπομπή "Η ΔΙΚΗ", ανάμεσα στις 39.000 συνομιλίες της ΕΥΠ για τα στημένα, που δεν έχουν απομαγνητοφωνηθεί υπάρχει μια ύποπτη συνομιλία πριν το ΑΕΚ-Ολυμπιακός Β. 0-4, στην οποία συμμετέχει ο Έλληνας μάνατζερ του Σάχα. Στην υπόθεση εμπλέκονται και τουλάχιστον άλλοι δύο παίκτες της Ένωσης.Μάλιστα, σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν στην εκπομπή, η συνομιλία είναι ανάμεα στον Έλληνα μάνατζερ του Σάχα και έναν από τους εγκλεισμένους στην φυλακή για την υπόθεση για τα στημένα. Υπενθυμίζεται ότι οι τρεις εγκλεισμένοι στην φυλακή για τα στημένοι είναι οι Μπέος, Τσακογιάννης και Καρακούλιας.Ακόμα, πάντα με βάση τα όσα ειπώθηκαν στην "ΔΙΚΗ" στην υπόθεση φέρονται να εμπλέκονται τουλάχιστον άλλοι δυο παίκτες της ΑΕΚ, οι οποίοι, όπως και ο Σάχα έφυγαν από την ΑΕΚ το καλοκαίρι.Η 11άδα της ΑΕΚ σε εκείνο το ματς είχε ως εξής: Σάχα, Καράμπελας, Νασούτι, Δέλλας (20' λ.τρ.. Αργυρίου), Γιάχιτς, Μάκος (74' Γκερέιρο), Ντιόπ, Λαγός (38' Λεονάρντο), Λυμπερόπουλος, Σκόκο, Μπλάνκο
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)














