Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

«Μαύρος» χειμώνας για χιλιάδες νοικοκυριά

«Βαρυχειμωνιά» στις τσέπες χιλιάδων συμπολιτών μας καθώς η οικονομική κρίση οδηγεί σε οικονομικό μαρασμό και τις πολυκατοικίες...Η αδυναμία πληρωμής των κοινοχρήστων αναμένεται να προκαλέσει ή προκαλεί ήδη σε πολλές περιπτώσεις αναταραχές στους κόλπους χιλιάδων νοικοκυριών που στεγάζονται σε πολυκατοικίες καθώς η έλλειψη χρημάτων φέρνει τα πάνω κάτω στην ομαλή λειτουργία διαχείρισης.Όπως εκτιμάται από την αγορά καυσίμων, μια στις τρεις πολυκατοικίες αδυνατεί να εξυπηρετήσει σε θέρμανση τους ενοίκους της καθώς οι τελευταίοι δεν καταβάλλουν τα κοινόχρηστα.Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι εταιρείες πετρελαίου θέρμανσης που ζητούν την εξόφλησή τους πριν εφοδιάσουν εκ νέου τις δεξαμενές.Χαρακτηριστικό του τι επικρατεί πίσω από τις κλειστές πόρτες των πολυκατοικιών είναι και η μαρτυρία στο Newsbomb.gr ενός διαχειριστή. «Η πολυκατοικία μας δεν διαθέτει αυτή τη στιγμή πετρέλαιο και δεν γνωρίζω πότε θα εφοδιαστεί!», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Θεόδωρος Νικολάου, διαχειριστής έξι διαμερισμάτων σε πολυκατοικία που εδρεύει στη Γλυφάδα.Ο 39χρονος άντρας εξομολογείται πως αναγκάζεται να πληρώνει από τη τσέπη του τις αδυναμίες των ενοίκων: «Τα κοινόχρηστα έχουν να πληρωθούν από τον περασμένο Μάιο! Το ταμείο είναι μείον… Να φανταστείτε ο συντηρητής του ασανσέρ παραμένει απλήρωτος τους τελευταίους πέντε μήνες».
newscode.gr / tsantiri.gr

Στις 7 η Κ.Ο του ΠΑΣΟΚ

Προχώρα μεγάλε!!

φώτο από olympia.gr







Τεράστιο σκάνδαλο άφησαν άδικα απλήρωτους χιλιάδες συνταξιούχους

Σε τεράστιο σκάνδαλο προβλέπεται ότι θα εξελιχθεί το κόψιμο των συντάξεων. Ήδη
άφησαν απλήρωτους χιλιάδες συνταξιούχους οι οποίοι δεν ανήκουν στις κατηγορίες αυτών
που είχαν «προειδοποιήσει», ότι δεν θα εξοφλήσουν μέχρι τις 26 Οκτωβρίου....
Συγκεκριμένα είχαν πει ότι δεν θα εξοφλήσουν τον Οκτώβριο, τους συνταξιούχους
κατοίκους εξωτερικού, αυτούς για τους οποίους έχει εκδοθεί νέα σύνταξη με χειρόγραφη
διαδικασία και τους συνταξιούχους που συνταξιούχους πληρώθηκαν τη σύνταξη
Οκτωβρίου σε υποκαταστήματα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ από τις οποίες έκοψαν περίπου 30.000
συντάξεις επειδή αφορούσαν συνταξιούχους φαντάσματα που δεν απεγράφησαν.
Αλλά αποδεικνύεται τελικά, ότι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ συνταξιούχους που έχουν
απογραφεί κανονικά ή που φρόντισαν ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΝΑ
ΑΠΟΓΡΑΦΟΥΝ, καθώς δεν τους είχαν αποστείλει τα σημειώματα.
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΝ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ…
Μα δεν έχει μέσα του λίγη τσίπα κανείς να πει την αλήθεια ή να λύσει το πρόβλημα; Και μιλάμε για ανθρώπους που δούλεψαν μια ζωή για να πάρουν αυτά τα πετσοκομμένα
ψίχουλα και τώρα τους αφήνουν χειμωνιάτικα χωρίς συντάξεις; Αλλά τα χαράτσια ξέρουν
να τα απαιτούν εδώ και τώρα…

Όταν ο Έβρος αναστενάζει!!! Φωτιά και λαύρα σε νοσοκομείο του νομού

Ο Έβρος είναι ο μοναδικός νομός στην Ελλάδα … που είναι αρσενικός και όρθιος και ίσως γι’ αυτό να είναι τόσο ερωτικός! Φίλος γιατρός, μας ενημέρωσε ότι σε ένα από τα δύο νοσοκομεία του νομού, ζωηρή νοσοκόμα … «δανείζεται» θάλαμο για τις ερωτικές τις συνευρέσεις!!!...
Η πηγή μας θέλει την εν λόγω γυναίκα να επιδίδεται σε συγκεκριμένες καυτές ερωτικές πράξεις (εντός του νοσοκομείου πάντα), γεγονός που προκαλεί σοκ! Αυτήκοοι μάρτυρες των περιπτύξεων της έχουν βρεθεί ουκ ολίγοι ασθενείς οι οποίοι ανέφεραν ότι πριν από λίγες ημέρες, η νοσοκόμα είχε κλειστεί σε δωμάτιο του νοσοκομείου αναστατώνοντας το χώρο με τις φωνές της. Φωνές που έφτασαν και στα αυτιά μιας συναδέλφου η οποία ωστόσο έκανε τα στραβά μάτια.Η συγκεκριμένη νοσοκόμα, λόγω της θέσης της, φέρεται ότι είχε πρόσβαση στους περισσότερους χώρους του νοσηλευτικού ιδρύματος και μάλιστα είχε διαλέξει έναν από αυτούς προκειμένου να τον μετατρέψει σε κρυφή ερωτική φωλιά.Μακριά από αδιάκριτα βλέμματα και κυρίως μακριά από τον… σύζυγό της, έκλεινε τα ερωτικά ραντεβού της στο νοσοκομείο όπου εργαζόταν.Ωστόσο, η δραστηριότητα της νοσοκόμας έγινε γρήγορα γνωστή στους κύκλους του νοσοκομείου και έτσι δεν άργησε να φθάσει και στα αυτιά του διοικητή του, ο οποίος πήρε δραστικά μέτρα, κλειδώνοντας το επίμαχο δωμάτιο και αφαιρώντας από τη γυναίκα τα κλειδιά.
piazzadelpopolo.blogspot.com

ΑΠΕΧΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Από τα καθήκοντά τους θα απέχουν την Πέμπτη 3 και την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου οι δικηγόροι οι οποίοι διαμαρτύρονται για τη «διαρκή και άνευ προηγουμένου προσβολή του πυρήνα συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων...των πολιτών με τα προωθούμενα κυβερνητικά μέτρα». «Ο θεσμικός ρόλος των δικηγόρων και η ιστορία των δικηγορικών συλλόγων της χώρας αναφορικά με την προστασία των δικαιωμάτων των πολιτών και των θεμελιωδών ελευθεριών επιτάσσει την ανάληψη δράσεων προς όφελος των δοκιμαζόμενων συμπολιτών μας, που βλέπουν κατακτήσεις ετών να καταπατώνται μέσω πολυνομοσχεδίων αμφιβόλου συνταγματικότητας», αναφέρεται στην ανακοίνωσή τους.

Η ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΔΟΕΑΠ Κα ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΣΥΓΚΑΛΕΣΕΙ ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ-ΜΕΤΟΧΩΝ

ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΟΜΟΛΟΓΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ!

Γράφει ο Νίκος Κούτρικας
(οικονομικός συντάκτης)
Αγαπητό Fimotro,
Δεν είναι τυχαίο ότι ή απόγνωση της κυβέρνησης έχει σπάσει κάθε ρεκόρ αφού συνέβη και αυτό... να χρηματοδοτούν το Ελληνικό δημόσιο τα ασφαλιστικά ταμεία αγοράζοντας ομόλογά του! Είναι σαφές ότι επιχειρείται με κάθε τρόπο ή μεταφορά των διαθέσιμων...
κεφαλαίων των ασφαλιστικών ταμείων προς στο Ελληνικό δημόσιο με στόχο το κλείσιμο υποχρεώσεων τού προϋπολογισμού χωρίς όμως να υπολογίζετε το κόστος που θα έχει μελλοντικά στους ασφαλισμένους των ταμείων...
Είναι ψευδή και αναληθή τα δημοσιεύματα ότι τα διαθέσιμα των ταμείων φθάνουν τα 12 δις ευρώ η πραγματικότητα είναι πολύ χειρότερη αφού σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργού Εργασίας φθάνουν μόλις τα 7,85 δις ευρώ.Ποσό το οποίο μετά το "HAIRCUT" το κούρεμα δηλαδή θα πέσει κατά 3.5 δις ευρώ.Άρα τι θα απογίνουν τελικά τα ταμεία;
΄Η θα δανειστούν με ενέχυρο τα ομόλογά τους ή θα πρέπει αναγκαστικά να επιδοτηθούν από το κράτος αφού δεν θα έχουν διαθέσιμα για τους δικαιούχους τους...αρα σε τι χρησιμεύει ή αγορά ομολόγων του Ελληνικού δημοσίου;Η απάντηση είναι απλή πολλά υγιή ταμεία καλούνται να πληρώσουν την πίτα και όσο πιο υγιή είναι τόσο πιο πιθανή είναι ή συγχώνευσή τους Πάντως το ΙΚΑ έχει ήδη προβεί σε δανεισμό ενεχυροδανίζοντας ομόλογά του και το ερώτημα είναι για πόσο θα φθάσουν τα χρήματα...για τους δικαιούχους του;Ή αγορά ζητά εκλογές εδώ και τώρα για να επαναπροσδιοριστούν οι προϋποθέσεις άσκησησης οικονομικής πολιτικής αφού σίγουρα ο Έλληνας πολίτης βιώνει ξένος πια μέσα στην χώρα του και χωρίς καμιά εγγύηση οικονομικής ασφάλειας για το μέλλον του..

Πήγαιναν για «κούρεμα» και ζούσαν σαν… εμίρηδες


Πήγαιναν για «κούρεμα» και ζούσαν σαν… εμίρηδες
Από την αρχή του χρόνου ο Γιώργος Παπανδρέου έχει επισκεφτεί τις Βρυξέλλες πολλές φορές. Τρεις ήταν ως τώρα οι τακτικές σύνοδοι, μια την 21 Ιουλίου, άλλη μια - παρατεταμένη -  η τελευταία, Αθήνα- Βρυξέλλες είναι για τον Πρωθυπουργό και το πολιτικό ρεπορτάζ που τον ακολουθεί δρομολόγιο ρουτίνας.   Ο Πρωθυπουργός δεν ταξιδεύει μόνος. Ουκ ολίγοι παρατρεχάμενοι τον ακολουθούν. Ο Παπανδρέου παίρνει και διάφορους συμβούλους – διαβάζοντας προσεκτικά τα ρεπορτάζ μάθαμε ότι στις Βρυξέλλες ήταν και ο Τζόφρι Ζακς, το νέο αστέρι ανάμεσα στους οικονομικούς συμβούλους του Γιώργου. Ως εδώ καλά, Το πρόβλημα είναι ότι η αποστολή καταλύει κάθε φορά στο Conrad. Για όσους ξέρουν από Βρυξέλλες πρόκειται για το πιο λουσάτο ξενοδοχείο των Βρυξελλών, το πιο φημισμένο - και ακριβό - από τα πεντάστερα. Όχι δεν λέμε να πάει ο Πρωθυπουργός σε ξενοδοχείο τρίτης κατηγορίας. Αλλά ότι πιο ακριβό και πιο πολυτελές διαθέτουν οι Βρυξέλλες για τον ηγέτη μιας χρεοκοπημένης χώρας και τους παρατρεχάμενους του όπως και να το κάνουμε είναι πρόκληση. Υπάρχει κανένας λόγος ο τελευταίος παρατρεχάμενος της αποστολής να διανυκτερεύσει σε δωμάτιο 45 τετραγωνικών-τόσο είναι τα μικρότερα δωμάτια στο Conrad, μια ματιά στην ιστοσελίδα του θα πείσει και τους πιο δύσπιστους, ενώ υπάρχουν τόσα ξενοδοχεία εκεί κοντά στην Avenue Louise; Άσε που ούτε το γυμναστήριο ούτε το ιντερνέτ είναι δωρεάν, στοιχίζουν έκαστο, 25 ευρώ την ημέρα επιπλέον.   Βεβαίως μιας και είμαστε καλοί πελάτες, μπορεί να μας κάνουν και καλές τιμές. Όσο καλές τιμές όμως και αν κάνει ένα ξενοδοχείο με τιμή πόρτας άνω των 300 ευρώ το φθηνότερο δωμάτιο, τα ποσά που μαζεύονται είναι γιγαντιαία, αν λάβει μάλιστα κανείς υπ’ όψη του και το μέγεθος της αποστολής. Αυτόπτες μάρτυρες λένε ότι τον περασμένο Μάρτιο, οι Έλληνες είχαν κλείσει δύο ορόφους. Και αν μαζέψει κανείς τα ποσά από τον Δεκέμβρη του 2009 ως σήμερα, ισοφαρίζουν και με το παραπάνω τις περικοπές στους μισθούς των διπλωματικών υπαλλήλων τα τελευταία δύο χρόνια.  
Μια χώρα που βρίσκεται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας και υποτίθεται καίγεται για οικονομία δεν στέλνει τον Πρωθυπουργό της στο Conrad. Όχι τουλάχιστον στις Βρυξέλλες, όπου είναι σε θέση να γνωρίζει εκ των προτέρων ότι χωρίς διόλου έκτακτα, είναι εκεί 4 φορές το χρόνο. Οργανώνει λοιπόν κάτι οικονομικό. Προφανώς όμως συνηθίσαμε στο Conrad, έτσι μάθαμε. Και η μόνη μας ελπίδα να κλείσει αυτή η πληγή στα δημόσια οικονομικά είναι να πάρει το ίδιο το ξενοδοχείο σοβαρά τη χρεοκοπία και να μην δίνει δωμάτια στην ελληνική κυβέρνηση ή να ζητάει εξόφληση με το κλείσιμο της κράτησης…  
ΥΓ. Ανάλογης πολυτέλειας είναι και το ξενοδοχείο όπου έγινε η Σύνοδος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς στην Κρήτη. Αλλά εκεί, πλήρωνε η Διεθνής…

ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΙΚΟ.

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ : "Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ EXEI ΕΥΘΥΝΗ"

"ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ, Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ"
Θέση για τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τν πρόεδρο της Δημοκρατίας πήρε σήμερα ο Ν. Χατζηνικολάου : Τι είπε μέσα από την συχνότητα του Real fm : "Συμπαθής ο Παπούλιας, τώρα όμως με αυτά που γίνονται δεν μετράμε την συμπάθεια. Δεν σπρώχνει την κυβέρνηση προς την σωστή κατεύθυνση. Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας έχει ευθύνη. Δεν είναι ανεύθυνος για όλα... όσα γίνονται σήμερα. Λάθος του ο τρόπος με τον οποίο έχει πολιτευθεί το τελευταίο διάστημα. Δεν έκανε τις παρεμβάσεις που έπρεπε να είχε κάνει". Ο Ν. Χατζηνικολάου πήρε θέση και για τις αντιδράσεις στην κυβερνητική πολιτική. Τι είπε; "Η κυβέρνηση Παπανδρέου είναι μια πάρα πολύ κακή κυβέρνηση που συνεχώς διαλύει τις ζωές των ανθρώπων με συνεχείς άδικους φόρους. Και εκτός όλων αυτών δεν κάνει ούτε το αυτονόητο. Να στείλει στο εδώλιο του κατηγορουμένου αυτούς που έκλεψαν. Τον προφανή. Τον προφαν-Άκη". Ο Ν. Χατζηνικολάου ξεκαθάρισε επίσης ότι η μόνη λύση είναι η προσφυγή στις κάλπες. Άδικο έχει;

ναυτίλος- 31/10/2011



  • «συνωστισμός» στις παρελάσεις

    Εκπομπές επαναλήψεις παλαιών είχαν για την Εθνική Επέτειο ως επί το πλείστον τα κανάλια -πού φράγκα, αλλά και πού ψυχή για να γυριστούν καινούργιες... Αλλωστε τα τουρκικά σήριαλ τίμησαν απ' τα εν λόγω κανάλια δεόντως την εθνική μας γιορτή με ολίγην από γερμανικές διαταγές στις ειδήσεις. Μια χαρά αχταρμάς το μενού! Με κορυφαίο το ντόμπερμαν που την έχει δει στρατοδίκης να ζητά απ' τον κ. Δημαρά να «καταδικάσει», να «αποκηρύξει», να «δηλώσει» και στο τέλος να τον καταδικάζει ότι δεν «αποκήρυξε», δεν «δήλωσε», δεν δούλωσε... Ντόμπερμαν χωρίς κατοχικές κουκούλες, έτσι φόρα παρτίδα απ' τις οθόνες μας, με το θράσος χιλίων πιθήκων... Δηλητηριώδης από καιρό τυγχάνει η πιπίλα που αναχαράζουν τα παπαγαλάκια και τα ντόμπερμαν της ενημέρωσης, ότι «δυσφημείται η χώρα» κάθε φορά που ξετυλίγονται κινητοποιήσεις και διαδηλώσεις στην επικράτεια (αν ακόμα αυτή η επικράτεια υπάρχει).
    Δηλαδή, όταν γίνονται διαδηλώσεις στη Γερμανία, όπως η πρόσφατη στη Φρανκφούρτη εναντίον των Τραπεζών, δυσφημείται η Γερμανία; Οταν κατεβαίνουν εκατομμύρια Γάλλοι στους δρόμους για να υπερασπισθούν το ασφαλιστικό τους σύστημα, δυσφημείται η Γαλλία; «Αμαυρώνεται η εικόνα της... Γαλλίας στο εξωτερικό»;
    Εχει αρχίσει να τρώει τα ψωμιά της η προπαγάνδα τους, κι όταν η προπαγάνδα τρώει το ψωμί της τζάμπα, χωρίς απτό αποτέλεσμα για τα αφεντικά, αλλοίμονο στους δούλους τους...
    *****
    Αυτά που συνέβησαν κατά την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου σε πολλές πόλεις της Ελλάδας συνιστούν μια λαμπρή στιγμή έκφρασης ενός λαού που καταπονείται, αλλά και ταυτοχρόνως αφυπνίζεται -μάλιστα ενός ολόκληρου λαού, για αυτό και οι εκφάνσεις της διαμαρτυρίας του καλύπτουν όλη την γκάμα, από τους δεξιούς ώς τους αριστερούς.
    Αν τώρα αυτό δίνει την ευκαιρία σε ορισμένους από την ελίτ (βάφεν ή έφεδρη) να χαρακτηρίζει τις διαμαρτυρίες ως «δεξιές» ή «αριστερές», τόσο της κόβει. Ή τόσο θέλει να δείχνει ότι της κόβει, προσπαθώντας να διεκπεραιώσει μια προπαγάνδα που απευθύνεται πλέον μόνο σε ηλίθιους.
    Οι εθνικές επέτειοι είναι γιορτές μνήμης -και μέσα στις ψυχές μας κανονικά μνημόσυνα. Με τη χαρμολύπη τους και τα μηνύματά τους.
    Για την εξουσία οι εθνικές επέτειοι καταλήγουν αφυδατωμένες να 'ναι μια τελετή
    χρήσιμη για την υποστήριξη του οικοδομήματος που έχει στήσει, αλλά ταυτοχρόνως ρηχή· που περιορίζεται σε δυο πόζες και τρεις δεκάρικους
    απ' αυτούς που σνομπάραμε ή κοροϊδεύαμε πιτσιρικάδες, όπως άλλωστε όλοι οι πιτσιρικάδες όλων των εποχών (όταν βρίσκουν τρόπους να μετατρέψουν την αγγαρεία σε χαβαλέ).
    Για τον λαό όμως οι εθνικές επέτειοι είναι γιορτές. Για τους πατεράδες και τις μανάδες μας, για τα όσα κατόρθωσαν, για εκείνα στα οποία απέτυχαν -είναι γιορτές συλλογικής μνήμης και κατά τούτο συνθέτουν ταυτότητα. Μάλιστα ταυτότητα που όσον ενηλικιώνεται υπερβαίνει μύθους (γόνιμους ή χαλκευμένους) και τείνει προς μιαν αυτογνωσία όπλο.
    Ακόμα και οι παρελάσεις -που ορισμένοι θέλουν να καταργηθούν- μπορεί για την εξουσία είναι μια τελετή καθ-ιέρωσης (σημαντικής μάλιστα, λόγω του μιλιταριστικού στίγματος που φέρουν), όμως για τον λαό είναι ένα ξεφάντωμα του συνανήκειν, της κοινότητας που καμαρώνει τα παιδιά της, που θυμάται τη δική της παιδική ηλικία -έτσι είναι η ζωή! χρειάζεται γιορτές για να μην είναι «μακρά οδός απανδόκευτος»...
    Αλλωστε οι γιορτές έχουν το νόημα που τους δίνουν οι εορτάζοντες. Επί παραδείγματι η σημαία ως γιορτή: άλλο νόημα έχει στα χέρια του αντάρτη κι άλλο στα χέρια του δωσίλογου.
    Αλλά, το κυριώτερο: οι επέτειοι κάθε φορά αποκτούν ένα νέο νόημα συνέχεια του παλιού
    και κατά τούτο ωραία απέδωσε ο Μανώλης Γλέζος όσα συνέβησαν προχθές στις παρελάσεις λέγοντας ότι ο λαός τιμά τον αγώνα τού ΟΧΙ με νέους αγώνες στο ίδιο πνεύμα!
    Διότι όντως, αν τότε ο λαός αγωνίσθηκε εναντίον του φασισμού, σήμερα μπαίνει σε έναν νέον αγώνα εναντίον μιας οικονομικής χούντας εκείνου του χρήματος που θέλει να (ανα)γεννάται απ' τις στάχτες των ανθρώπων! σε όλον τον κόσμο, την Ευρώπη, την Ελλάδα...
    Εκείνο που πρέπει να προσέξει η άφρων εξουσία (η οποία το έχει προσέξει και τρέμει) είναι πως: όταν φτάνει ο λαός να διαταράξει και να αποδομήσει την τελετή, έχει φθάσει ο κόμπος στο χτένι.
    Είναι στιγμή σπουδαία και οριακή.
    Ως εκ τούτου οι αποδοκιμασίες προς τον κύριο Πρόεδρο της Δημοκρατίας (με τις ύβρεις απολύτως καταδικαστέες) εξέφραζαν την απογοήτευση εκείνων που άλλα περίμεναν απ' τον παλιό αντάρτη. Και πάντως όχι να συγκαλύπτει τα καμώματα μιας κυβέρνησης ανδρεικέλων.
    Τα «δύσκολα εύγε» γίνονται δύσκολα, αλλά γίνονται, «δύσκολες» επίσης «αποδοκιμασίες».
    Ο λαός φέρθηκε εικονοκλαστικά, έσπασε τις τελετές, αυτό δεν είναι μια εύκολη συμπεριφορά. Φανερώνει οδύνη. Κι εν συνεχεία οργή που αρχίζει να οργανώνει τον εαυτό της.
    Ή μήπως είναι βία οι διαμαρτυρίες και δεν είναι βία το πετσόκομμα των μισθών, οι φοροεπιδρομές (τουλάχιστον με Στούκας), ο εξευτελισμός των πολιτών διά της συκοφαντίας και η αιχμαλωσία της χώρας;





ΞΕΧΑΣΕ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ;

ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΠΟΥ ΦΑΣΚΕΛΩΣΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ
Μαθήματα διαπαιδαγώγησης δίνει σήμερα ο Γιάννης Πρετεντέρης. Στο άρθρο του σχολιάζει τη μούντζα του μαθητή στην εξέδρα των επισήμων χρεώνοντας στην οικογένειά του την συμπεριφορά και την διαπαιδαγώγησή του. Να συμφωνήσουμε μαζί του για έναν...
έφηβο 17 ετών. Για τον Πρετεντέρη που πριν από μερικά χρόνια σε ηλικία περίπου 40 ετών πετούσε μπουκάλια στο γήπεδο, ευθύνη δεν έχει η οικογένειά του; Ή θα πρέπει αυτή η ενέργειά του να τον κυνηγάει σε όλη του την ζωή;

ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ Β. ΣΧΟΙΝΑΡΑΚΗ ΚΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ... FACEBOOK!

Aπό το : cretalive.gr
Πρωτάκουστο! Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ένα δημόσιο πρόσωπο, η σύμβουλος του πρωθυπουργού Βαγγελιώ Σχοιναράκη, καταθέτει αγωγή σε δημοσιογράφο (τον Αλέκο Ανδρικάκη) όχι για κάποια δημοσιεύματα και σχόλια στα Μέσα που...
εργάζεται, αλλά τον κατηγορεί για λόγια...στις ιδιωτικές συζητήσεις του, στα στέκια όπου συναντά τους γνωστούς του,αλλά και αναρτήσεις που έκανε ο δημοσιογράφος στο FACEBOOK και … LIKE που έκαναν ο ίδιος και οι φίλοι του, πάνω στον "τοίχο" της κοινωνικής δικτύωσης! Η κ.Σχοιναράκη σύμβουλος του πρωθυπουργού, πρώην βουλευτής και νομάρχης Ηρακλείου υποβάλλει αγωγή, ζητώντας μάλιστα 100.000 ευρώ αλλά και τη φυλάκιση του γνωστού κρητικού δημοσιογράφου(σήμερα εργάζεται στην ΠΑΤΡΙΣ και το Ράδιο Κρήτη) για κάτι που γράφτηκε και ειπώθηκε όχι σε δημοσιογραφικό μέσο αλλά στο πλαίσιο του FB!
Διαβάστε εδώ ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα της αγωγής.Η κ. Σχοιναράκη επέλεξε αυτόν το καινοφανή τρόπο για να σταματήσει την κριτική που πολλοί ασκούν στο πρόσωπο της, από τη στιγμή που επέλεξε να γίνει σύμβουλος του πρωθυπουργού, τον περασμένο χειμώνα κι ενώ λίγες μέρες νωρίτερα υπό το φως των τηλεοπτικών συνεργείων, ανακοίνωνε την πρόθεση της να επιστρέψει στα διδακτικά της καθήκοντa.Μια αγωγή που έρχεται στην χειρότερη στιγμή για το ΠΑΣΟΚ και την κυβέρνηση και αναμένεται να προκαλέσει πολλές συζητήσεις αφού κορυφαία στελέχη της κυβέρνησης, ούτε καν ο ίδιος ο πρωθυπουργός δεν έχουν προβεί σε τέτοιες ενέργειες για την σκληρή κριτική- έως και εκτός ορίων επίθεση- που έχουν υποστεί.Το ερώτημα τώρα είναι τι ακριβώς θα πράξει το ΠΑΣΟΚ για αυτή την ενέργεια της κ Σχοιναράκη, στο οποίο επίλεκτο μέλος είναι η πρώην Νομάρχης, όπως επίσης και το γραφείο του πρωθυπουργού στο δυναμικό του οποίου ανήκει. Όμως επειδή δεν είναι μια αντιπαράθεση ανάμεσα σε μία πολιτικό και ένα δημοσιογράφο, αλλά είναι εμφανής η προσπάθεια να σταματήσει η κριτική που κάποιοι ασκούν στα Δημόσια πρόσωπα, όχι μόνο στο Δημόσιο λόγο αλλά και στις ιδιωτικές τους συζητήσεις(κλασσικές και ηλεκτρονικές) θέτοντας ένα μεγάλο ζήτημα Δημοκρατίας και Έκφρασης, αναμένεται με ενδιαφέρον και το πώς θα τοποθετηθούν όλοι όσοι με κάποιο τρόπο εκφράζονται μέσα από τα νέα Μέσα είτε από τα BLOGS είτε από το FACEBOOK.

ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ

Εργασίες καθαρισμού και συντήρησης των μέτρων βραχοπροστασίας αρχίζουν αύριο, 1η Νοεμβρίου, στην Κοιλάδα των Τεμπών, με ευθύνη της αναδόχου εταιρείας του έργου και με την συμμετοχή 20μελους ομάδας αλπινιστών. Οι έλεγχοι...
όπως έχει ανακοινωθεί από την εταιρεία θα είναι εξαμηνιαίοι και η διάρκεια τους θα εξαρτάται κάθε φορά από την αξιολόγηση της κατάστασης που επικρατεί στην περιοχή. 
Οι εργασίες θα έχουν ως αποτέλεσμα η κυκλοφορία στην κοιλάδα των Τεμπών είτε να απαγορεύεται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες για κάποιες ώρες είτε να απαγορευτεί ολοκληρωτικά για 12 μέρες από τις 14 έως τις 25 Νοεμβρίου.      Από την Αστυνομική Διεύθυνση Λάρισας, έχουν ήδη ανακοινωθεί οι εναλλακτικές διαδρομές που μπορούν να χρησιμοποιούν οι οδηγοί είτε από τα παράλια του νομού Λάρισας είτε μέσω Ελασσόνας και για πρώτη φόρα, από τότε που ξεκίνησαν τα προβλήματα με τα Τέμπη, η Τροχαία Λάρισας φρόντισε και για την δημιουργία περιοχών στάθμευσης τις οποίες θα μπορούν να χρησιμοποιούν οι οδηγοί, κατά τις ημέρες που το κλείσιμο της κοιλάδας θα είναι παροδικό. Μάλιστα και η Αστυνομική Διεύθυνση, συστήνει στους οδηγούς για τις ημέρες που το κλείσιμο θα είναι δίωρο, να προτιμήσουν να χρησιμοποιήσουν τους χώρους στάθμευσης μέχρι να επιτραπεί η κυκλοφορία παρά τις εναλλακτικές διαδρομές που είναι χρονοβόρες.

ΘΑΥΜΑ: Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ… 

WRITTEN_BY  Karfitsa

Τα όσα έλαβαν χώρα στις παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου σε όλη την Ελλάδα, έδειξαν ακόμα και στον πλέον αδαή ότι οι Ελληνες δεν αντέχουν πλέον και ζητάνε Δημοκρατία. Δυστυχώς, όμως, κάποιοι όχι απλά δεν το αντιλαμβάνονται αλλά έχουν το θράσος να μιλάνε για φασίζουσες μειοψηφίες π.χ. ο υπουργός (σ.σ. το Προστασίας του Πολίτη ακούγεται αστείο πλέον) Χρήστος Παπουτσής.
Το Σαββατοκύριακο στα γήπεδα η Ελλάδα δεν… αναστέναξε, αλλά οι οπαδοί των ομάδων έστειλαν για δεύτερη συνεχή αγωνιστική το δικό τους μήνυμα στην κυβέρνηση. Ναι ανάμεσα τους υπάρχουν και τύποι που κάνουν… πεσίματα στους αντίπαλους συνδέσμους και που δεν διστάζουν να αρπαχτούν στο ξύλο για ένα κασκόλ ή μία φανέλα. Η συντριπτική πλειοψηφία, όμως, των ανθρώπων στις εξέδρες είναι απλοί καθημερινοί μεροκαματιάρηδες, άνεργοι, απολυμένοι ή απλήρωτοι που έχουν το ποδόσφαιρο ως διασκέδαση, καθώς δεν μπορούν να πάνε ούτε στο γκολφ της Γλυφάδας, ούτε στο Πολιτεία τένις club. Δυστυχώς, όμως, αυτούς τους ανθρώπους η κυβέρνηση όχι απλά δεν τους ακούει, αλλά τους αγνοεί. Οχι, πάντα, καθώς δεν πρέπει να λησμονεί κανείς τον οπαδό του Παναθηναϊκού που βρέθηκε στο κρατητήριο για το πανό που χαρακτήριζε τους πολιτικούς… «λαμόγια».
Κάτι που πρέπει να προβληματίζει τους ιθύνοντες του Μεγάρου Μαξίμου, είναι ότι η αγανάκτηση πλέον έχει… σηκωθεί από τον καναπέ και βρίσκεται παντού, ακόμα και στα γήπεδα, με τους οπαδούς των ομάδων να έχουν έρθει ίσως για πρώτη φορά ένα… κλικ πιο κοντά και να βρίζουν από κοινού τους πολιτικούς. Στην Τούμπα είχαμε το… απίστευτο σκηνικό με τους οπαδούς του ΠΑΟΚ να κάνουν «ντου» στους άνδρες των ΜΑΤ προκειμένου να «περάσουν» και στη συνέχεια να σηκώσουν το πανό με το οποίο διαμαρτύρονταν προς την κυβέρνηση και τους πολιτικούς για την κρίση και την κατρακύλα της Ελλάδας.
Τα πανό ανά… γήπεδο
Γ. Καραϊσκάκης: «Κανείς "βολ€υτής" ξανά στο Καραϊσκάκη, είστε ανεπιθύμητοι…», «Αλήτες, προδότες, πολιτικοί, θα κάψουμε εσάς και τη Βουλή».
ΟΑΚΑ: «160 ώρες για 592 ευρώ, μπουνίδια και κλωτσίδια σε κάθε πολιτικό», «Μετά το κούρεμα έρχεται η φάπα», «Η φλόγα καίει εδώ και καιρό σε γήπεδα και δρόμους... Τώρα, όμως, φούντωσε και θα σας κάψει όλους», «Ξεπουλήσατε την Ελλάδα, ταπεινώσατε το λαό, προδότες κρυφτείτε».
Παγκρήτιο: «Δεν ξενοδουλεύουμε, εμείς είμαστε οι αφέντες. Τούτο το αμπέλι της γης είναι δικό μας. Νίκος Καζαντζάκης».
gipedo-1
gipedo-2
gipedo-3
gipedo-4
gipedo-5
gipedo-6

Από αύριο το απελευθερωμένο ωράριο στα φαρμακεία

ΘΥΕΛΛΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ
(αναδημοσίευση από το paraskhnio.gr)
Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση του κ. Λοβέρδου, τίθεται σε ισχύ από αύριο 1η Νοεμβρίου το απελευθερωμένο ωράριο των φαρμακείων. Ειδικότερα, τη Δευτέρα θα λειτουργεί το 30% των φαρμακείων, την Τετάρτη το άλλο 30% και το Σάββατο το άλλο 30%...Όπως ήταν αναμενόμενο, η απελευθέρωση του ωραρίου έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων στους κόλπους των φαρμακοποιών, οι οποίοι έχουν απειλήσει πως θα αντιδράσουν με δυναμικές κινητοποιήσεις.Ήδη, ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος έχει καταθέσει προσφυγή στο ΣτΕ, ζητώντας ακύρωση της υπουργικής απόφασης.

Με… οδηγό την Πορτογαλία η αντιπολιτευτική τακτική Σαμαρά

ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΝΔ
Ανεβάζει ακόμα περισσότερο τους τόνους της αντιπολίτευσης ο Αντώνης Σαμαράς, έχοντας ως νέο βέλος στη φαρέτρα του τη δήλωση του Πορτογάλου πρωθυπουργού Πέδρο Πάσος Κοέλιο ότι θα ζητήσει αλλαγές από την εκεί τρόικα......στο δικό τους Μνημόνιο καθώς αυτό πολύ απλά… δεν βγαίνει. Σύμφωνα με πληροφορίες από τη Συγγρού, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα αποκλείσει για μία ακόμη φορά κάθε σενάρια συγκυβέρνησης - συνενοχής…

“Μπες στο πράσινο πούλμαν Χαλκιά...”

“Μπες στο πράσινο πούλμαν Χαλκιά...” Η τραγική εικόνα και η ήττα... με κάτω τα χέρια από τον Παναθηναϊκό προκάλεσε έκρηξη οργής στην Τούμπα από τους οπαδούς του ΠΑΟΚ. Σαλπιγγιδης και Χαλκιάς τα... άκουσαν και το λαϊκό δικαστήριο συνεχίστηκε στα αποδυτήρια.Η αρχή έγινε πριν τελειώσει το παιχνίδι, με τον κόσμο να αποδοκιμάζει τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη και τον Κώστα Χαλκιά σε κάθε επαφής του με την μπάλα.Η συνέχεια “παίχτηκε” μετά το τέλος του ματς, όταν οπαδοί που είχαν συγκεντρωθεί έξω από τα αποδυτήρια του ΠΑΟΚ φώναζαν συνθήματα και τα... έχωναν στους παίκτες.“Σήκω και φύγε Χαλκιά, μπες στο πράσινο πούλμαν”, ήταν κάποιες από τις ατάκες που ακούστηκαν, όπως και συνθήματα τύπου “Βαριά βαριά του ΠΑΟΚ η φανέλα, όποιος δεν μπορεί να πάει στα μπουρδέλα” και “κοπρόσκυλα, κοπρόσκυλα”!

Πέντε συλλήψεις, 13 τραυματίες στην Τούμπα

Πέντε συλλήψεις, 13 τραυματίες στην Τούμπα Πέντε άτομα συνελήφθησαν, κατηγορούμενα για συμμετοχή στα επεισόδια που σημειώθηκαν στην περιοχή της Τούμπας πριν την έναρξη του αγώνα ΠΑΟΚ-ΠΑΟ, ενώ 12 αστυνομικοί και μια 72χρονη γυναίκα τραυματίστηκαν!Όπως έγινε γνωστό, οι συλληφθέντες, ηλικίας 19 έως 45 ετών, κατηγορούνται ότι συμμετείχαν σε ομάδα κουκουλοφόρων που επιτέθηκε με αυτοσχέδιες βόμβες μολότοφ, φωτοβολίδες, πέτρες κι άλλα αντικείμενα σε δυνάμεις της Αστυνομίας. Οι τελευταίοι απάντησαν με χρήση χημικών προκειμένου να απωθήσουν τους ταραξίες.Αποτέλεσμα των επεισοδίων ήταν να τραυματιστούν 12 αστυνομικοί, οι οποίοι μεταφέρθηκαν για την παροχή των πρώτων βοηθειών στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, ενώ μία 72χρονη περαστική υπέστη τραύμα στο κεφάλι από ρίψη αντικειμένου. Ακόμη, προκλήθηκαν ζημιές σε υπηρεσιακά οχήματα και εξοπλισμό της Αστυνομίας.

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Το Βίντεο που ΠΡΕΠΕΙ να δουν ΌΛΟΙ οι ΈΛΛΗΝΕΣ!

1 12 Το Βίντεο που ΠΡΕΠΕΙ να δουν ΌΛΟΙ οι ΈΛΛΗΝΕΣ! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ….ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!!!





Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα “Like” και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας…!

ΣΚΛΗΡΟ ΠΟΚΕΡ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ

με σημαδεμένη τράπουλα