Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012


«Πόθεν έσχες» ρε παιδιά…

«Πόθεν έσχες» ρε παιδιά...Email Νίκου Ρούσση στο enimerosi24
Απ’ ότι ξέρω, υπάρχει ένας Εισαγγελέας, στον οποίο είναι υποχρεωμένοι όλοι οι δημοσιογράφοι να υποβάλλουν, κάθε χρόνο, δηλώσεις για το πόθεν έσχες τους.
Σ’ ό,τι με αφορά, έχω σταματήσει να υποβάλλω τέτοιες δηλώσεις, διότι ούτε πόθεν έχω ούτε έσχες.
Το 1/3 από το πατρικό μου σπίτι στον Κορυδαλλό μου το πήρε η Τράπεζα και τα εισοδήματα που αποκτώ, κάθε χρόνο, εργαζόμενος αόκνως, για το ΑΠΕ και την Τηλεόραση της Βουλής από το Στρασβούργο, φορολογούνται στην «πηγή» και πληρώνω και από πάνω για τα διάφορα “χαράτσια” που επιβάλλει, η καλή μας τριμελής κυβέρνηση.
Απορώ, όμως….
Αυτός ο Αντώνης Δελατολλας- μια παξιμαδοκλέφτρα του πολιτικού ρεπορτάζ ήτανε- που βρήκε τα λεφτά και μοστράρεται για εκδότης καινούργιου ημερήσιου φύλου, φιλοδοξώντας να “προσλάβει” και δημοσιογράφους από την ατυχήσασα “Ελευθεροτυπία”.
Αυτός ο …Τρίψας της Νέας Δημοκρατίας, που βρήκε τα λεφτά και έβγαλε, το περασμένο καλοκαίρι, την ημερήσια εφημερίδα «Ελλαδα αύριο».
Με τι λεφτά πήρε πίσω την “Εσπρέσσο” από τον Κυριακίδη ο Φιλιππάκης της “Δημοκρατίας” και ποιός είναι ο υποψήφιος αγοραστής της εκδοτικής αυτοκρατορίας του Μπόμπολα, που είναι έτοιμος να “σκάσει” 70 εκατομμύρια ευρώ.
Δεν γνωρίζω πώς λένε τον κύρ Εισαγγελέα, που λαμβάνει και επεργάζεται, υποθέτω, αυτές τις δηλώσεις “πόθεν έσχες” των δημοσιογράφων, αλλά τολμώ να τον ρωτήσω…
Ξέρετε κάτι εσείς κύριε Εισαγγελέα, για το πώς αποκτήθηκε αυτός ο πακτωλός των χρημάτων, από τους εκλεκτούς “συναδέλφους” μου, που μοστράρονται σήμερα σαν υποψήφιοι εκδότες και φιλόδοξοι αγοραστες δημοσιογραφικών ομίλων?
Εχετε, ας πούμε, μελετήσει το πόθεν έσχες του Θέμου Αναστασιάδη, του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, του Νίκου Ευαγγελάτου, της Ολγας Τρέμη, του Γιάννη Πρετεντέρη, του Παύλου Τσίμα, του Αλέξη Παπαχελά, του Τάσου Τέλλογλου και άλλων “διαμορφωτών” της ελληνικής κοινής γνώμης και τα βρήκατε όλα εντάξει?
Αν είναι έτσι, καλώς καμωμένα κύριε Εισαγγελέα μου αλλά αν δεν είναι, φαίνεται ότι κάποια παλληκάρια της ελληνικής δημοσιογραφίας ξεπλένουνε χρήμα κι’ αυτό δεν είναι καθόλου καλό και για σας κύριε Εισαγγελέα μου που, απ’ ό,τι φαίνεται, κάνετε το κοροϊδο.
Δεν ξέρω και το όνομα του, να του στείλω την επιστολή…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου