Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Ντύθηκε στα ερυθρόλευκα για να εκδικηθεί

Ντύθηκε στα ερυθρόλευκα για να εκδικηθεί
Ο Α. Νικοπολίδης μίλησε για μεταγραφή-εκδίκηση από τον Παναθηναϊκό στον Ολυμπιακό, αναφέρθηκε στο... κοτόπουλο που του πέταξαν σε γήπεδο, ενώ δεν ξεχνά και τον εφιάλτη του 1-4 στο Ελλάδα-Τουρκία.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Αντώνης Νικοπολίδης σε τηλεοπτική εκπομπή του Alpha και τον Πέτρο Κωστόπουλο:
Το χειρότερο ματς της καριέρας του: «Χειρότερο ματς της καριέρας μου ήταν το Ελλάς-Τουρκία 1-4. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ για ένα μήνα μετά.... Δυσκολεύτηκα πολύ για να το ξεπεράσω».
Για την περσινή χρονιά: «Δύσκολη χρονιά πέρσι. Ήταν ένα τρίμηνο-εξάμηνο πολύ δύσκολο. Οι φίλοι μου οι Παναθηναϊκοί με πειράζανε αλλά εγώ τους έλεγα: Δυο ματς δύο ήττες. Αισθανόμουν πολύ άσχημα όμως για την πορεία μας. Έμεινα γιατί μου το ζήτησε ο Κόκκαλης Εκεί είχα μια πικρία. Αλλά τελικά έμεινα και δικαιώθηκα».
Πότε σκέφτηκε πρώτα φορά να αποχωρήσει: «Το είχα σκεφτεί να αποσυρθώ μετά την κατάκτηση του νταμπλ το 2009. Το συζήτησα με τη γυναίκα μου και μου είπε να κάνω ό,τι θέλει η καρδιά μου. Ο κ. Κόκκαλης μού ζήτησε τότε να παραμείνω και το έκανα. Την επόμενη χρονιά είχαμε μία καλή πορεία στο Champions League, αλλά το τελευταίο εξάμηνο ήταν εφιαλτικό. Δεν ήθελα να φύγω με αυτόν τον τρόπο κι έτσι αποφάσισα να συνεχίσω για έναν ακόμη χρόνο».
Για την ανάγκη που είχε να παίζει βασικός: «Για να είμαι ειλικρινής, εγώ ήθελα να αγωνίζομαι πάντα, ειδικά στα ντέρμπι και κυρίως στα ματς με τον Παναθηναϊκό. Αυτά τα ματς είναι διαφορετικά από όλα τα άλλα».
Για τις βωμολοχίες στα γήπεδα: «Αυτό το βρίσιμο μέχρι αηδίας καταντάει εμετικό. Έχω ακούσει πάρα πολλά και έχω δεχτεί από αντικείμενα ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Μέχρι και νωπό κοτόπουλο μού έχουν πετάξει. Κάποιες φορές με έβριζαν τόσο πολύ, που όταν ορισμένες στιγμές δεν το έκαναν μού φαινόταν παράξενο».
Για το συμβάν με τον Κονσεϊσάο: «Δεν είμαι υπερήφανος για ό,τι έγινε στην Τούμπα με τον Κονσεισάο. Αλλά μετά όταν τον ξαναείδα όλα μια χαρά...".
Για την μεταγραφή του στον Ολυμπιακό: «Πήγα στον Ολυμπιακό γιατί υπήρχαν λόγοι εκδίκησης. Δεν μου είχε φερθεί σωστά ο Παναθηναϊκός. Με είχε βάλει στον πάγο για μήνες».
Για το EURO 2004: «Ήταν κάτι ξεχωριστό. Κανείς μας δεν το περίμενε. Αρχίσαμε να το πιστεύουμε μετά την πρόκριση στο ματς με τη Γαλλία. Όταν επιστρέψαμε και για κάποιο διάστημα πετούσαμε στα σύννεφα. Ευτυχώς αυτό το πράγμα ήρθε σε μένα στα 33 μου και με τη βοήθεια της γυναίκας μου κατάφερα να το διαχειριστώ. Χρειάστηκε και λίγη... παντόφλα», υπογράμμισε χαμογελώντας.
Για τον Γιώργο Καραγκούνη: «Ο Καραγκούνης είναι ένα παιδί γεννημένο μόνο για το ποδόσφαιρο! Τον θυμάμαι από 12-13 ετών που είχε έρθει στην Παιανία. Ο Κάρα δεν έχει θέση, παίζει όπου θέλει και δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ. Έτσι τον αγαπήσαμε και τον αγαπάμε! Είναι πάρα πολύ καλό παιδί. Μία από τις πιο σημαντικές μορφές στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου».
Πως κατέληξε στην θέση του τερματοφύλακα: «Όταν έπαιζα στο σχολείο, έβαζα γκολ μπροστά και μετά καθόμουν τέρμα για να το κρατήσω. Στα 14 μου, παντρευόταν ο ξάδερφος ο Νικοπολίδης που ήταν τέρμα και πήρα την θέση του. Και έμεινα!»
Για την προπονητική: «Θέλω να γίνω προπονητής!».
Τέλος, για το τι ομάδα είναι τα παιδιά του: «Είναι οπαδοί του Ολυμπιακού», και η επόμενη ερώτηση του παρουσιαστή: «Δεν φοβάσαι μήπως μελλοντικά σου φέρει η κόρη σου γαμπρό Παναθηναϊκό;», για να πάρει την απάντηση: «Δεν πρόκειται να γίνει αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου