Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΒΟΡΓΙΑ ΣΕ ΘΩΜΑΙΔΗ


Κύριε Θωμαϊδη,

Σε ανάρτηση σας με τον τίτλο «Νοτιάς» στο site σας «Δίκη»,αφήνετε υπονοούμενα ότι σιωπώ για μια θέση παρατηρητή στη Δ΄ Εθνική(Κατηγορία που καταργείται).Δεν κατανόησα την σκοπιμότητα της ανάρτησης σας. Για αυτό σας διευκρινίζω τα ακόλουθα.
Στο επίσημο πίνακα της ΕΠΟ που παραπέμπετε αναφέρεται το όνομα μου στους επιτυχόντες. Εσείς με πληροφορούσατε ότι κόπηκα εγώ και πέρασε ο Παπουτσέλης. Επίσης στα δικαστήρια της Ευελπιδων που βρεθήκαμε μαζί με τον κύριο Πιλάβιο, Βασσάρα, Τεροβίτσα, πάλι λέγατε ότι με έκοψαν. Συνάδελφοι σας μου ζητούσαν να κάνω δηλώσεις, και πρωην  σύμβουλοι της ΕΠΟ μου ζητούσαν να βγω να μιλήσω για την απόρριψη μου. Σας ενημερώνω λοιπόν ότι έχω διατελέσει 18 χρόνια ως διαιτητής στις επαγγελματικές κατηγορίες,12 από αυτά στην Α΄ Εθνική, και 8 από αυτά διεθνής διαιτητής FIFA. Επιπλέον διετέλεσα πρόεδρος του συνδέσμου διαιτητών της Αθήνας ,καθηγητής διαιτησίας και 3 χρόνια μέλος της ΚΕΔ ΕΠΟ.Σας γνωρίζω λοιπόν ότι σύμφωνα με την αίτηση μου για παρατηρητής «Σούπερ-λιγκ», και την αυτονόητη αξιολόγηση με βάση την διαδρομή μου μόνο σε αυτή την κατηγορία θα πρέπει να επιλεγώ. Τέλος σας γνωρίζω για να μην δημιουργείται εντυπώσεις ότι και η ΕΠΣ Αθηνών με έχει προτείνει για παρατηρητή «Σούπερ-λιγκ»
Κύριε Θωμαϊδη, κατόπιν όσων σας διευκρίνισα, σας παρακαλώ προς αποφυγή στρεβλώσεων για την δημοσίευση της θέσεων μου στον ιστοτοπό σας ,ως έχετε υποχρέωση με βάση την αρχή της δημοσιογραφικής δεοντολογίας.

Με αθλητικούς χαιρετισμούς

Σωτήρης Βοργιάς

π. Διαιτητής fifa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου