Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013


Π. Γκασκόιν: Ευχαριστώ τον Φέργκιουσον που μου έσωσε τη ζωή


Π. Γκασκόιν: Ευχαριστώ τον Φέργκιουσον που μου έσωσε τη ζωή
"Μέλι" στάζει για τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον ο Πολ Γκασκόιν, αφού θεωρεί πως ο προπονητής της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είχε σημαντική συμβολή στο να μπορέσει να ξεφύγει από το αλκοόλ και τις ουσίες. Όπως αποκάλυψε ο 45χρονος παλαίμαχος μέσος, ο προπονητής της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ήταν ένας...
 ...από τους ανθρώπους που του έστειλαν μήνυμα συμπαράστασης μέσω DVD και το παρακολούθησε στο διάστημα που βρισκόταν σε κέντρο αποτοξίνωσης στις ΗΠΑ.
«Μου έσωσε τη ζωή. Μου έλεγε στο μήνυμά του πως όλοι στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ βρίσκονται στο πλευρό μου», δήλωσε ο «Γκάζα» ευγνωμονώντας τον 71χρονο τεχνικό και όσους του συμπαραστάθηκαν.Goalpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου