Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

"Είμαι έτοιμος ακόμη και αύριο να πληρώσω 11 εκατ. ευρώ"


"Είμαι έτοιμος ακόμη και αύριο να πληρώσω 11 εκατ. ευρώ"
Απέφυγε να πάρει θέσει για τα αγωνιστικά θέματα του ΠΑΟΚ, το προπονητικό και το ρόστερ, ο Ιβάν Σαββίδης, αλλά αναφερόμενος στο οικονομικό κομμάτι ήταν σαφέστατος. Περιμένει το ΟΚ από την κυβέρνηση για να αποπληρώσει τα χρέη 11 εκ. ευρώ με αφαίρεση των προσαυξήσεων!
Συγκεκριμένα ο ιδικτήτης του ΠΑΟΚ ανέφερε: "Εγώ έχω πει από την πρώτη στιγμή ότι τα χρέη του ΠΑΟΚ είναι δικά μου χρέη. Και χθες ήμουν στην Αθήνα, μίλησα με τους υπευθύνους εκεί, τον κ. Σαμαρά γι' αυτό το θέμα. Αυτοί εγκρίνουν αυτό που τους προτείνω, ξέρετε όμως ότι στην Ελλάδα είναι λίγο περίεργα τα πράγματα γιατί πρέπει να πει το ναι και η τρόικα. Εγώ είμαι έτοιμος ακόμη και αύριο να πληρώσω. Εχω προτείνει να δώσω εφάπαξ 11 εκ. ευρώ και να σβηστούν τα χρέη του ΠΑΟΚ, η τρόικα μου ζητά να πληρώσω και πρόστιμα και προσαυξήσεις. Να πληρώσω ποσά που δεν πλήρωσαν άλλοι εδώ και 20-30 χρόνια. Εύχομαι να ξεκινήσουμε τη νέα σεζόν χωρίς χρέη. Εχουμε πολλά να κάνουμε για την ανάπτυξη του ΠΑΟΚ και αυτό το θέμα των χρεών μας αποσπά και χρήμα και την προσοχή μας και πρέπει να το τελειώσουμε".soccerplus.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου