Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011




 

Ο ΠΑΙΔΑΡΑΣ




Ήταν ένας τύπος, αισιόδοξος πολύ, που ήθελε να γραφτεί στο κλαμπ των π@υτσαράδων και πάει στα γραφεία τους.
ε το που μπαίνει, πρώτη πόρτα δεξιά , βλέπει έναν που τον είχε ακουμπισμένο πάνω του μέχρι το λαιμό.

Ε! λέει, αυτός είναι ο πρόεδρος και τον χαιρετά:
- Τι γίνεται πρόεδρε;

- Ο κλητήρας είμαι. Ο πρόεδρος είναι πάνω.

Ανεβαίνει πάνω, ενώ σκέφτεται τι ήρθε να κάνει στο κλαμπ???
Στον πάνω όροφο βλέπει έναν που τον είχε απλωμένο πάνω στο γραφείο.

Ε!, αυτός θα είναι ο πρόεδρος σκέφτεται:
- Τι κάνουμε πρόεδρε; του λέει.
- Ο γραμματέας είμαι. Ο πρόεδρος είναι πάνω, του απαντάει.

Ανεβαίνει πάνω απελπισμένος πια και βλέπει έναν που τον είχε απλωμένο σ΄ όλο το δωμάτιο. Επιτέλους! λέει, ο πρόεδρος :
- Τι γίνεται πρόεδρε; του λέει.
- Α εγώ είμαι ο αντιπρόεδρος, πιο πάνω να πας.

Ανεβαίνει στο πάνω γραφείο που γράφει απέξω "ΠΡΟΕΔΡΟΣ" και εκεί βλέπει έναν τύπο ανεβασμένο πάνω στο παράθυρο και να κοιτάει με τα κιάλια.
- Χαίρετε, λέει...
- Μισό λεπτό κύριε, γ@μάω Κάιρο!!!!!!!!!!!!

η συνήθεια

Παντρεύεται ένας ναυτικός και παίρνει μια όμορφη κοπέλα και μάλιστα από έρωτα.

Ο καπετάνιος (και κουμπάρος) του, του λέει ότι θα τους πάει στη Βενετία ταξίδι του μέλιτος.
Έτσι και γίνεται. Τους αφήνει εκεί και μετά από 3 δρομολόγια πάει να τους βρει και τους βλέπει να μην μιλιούνται!

Πιάνει τον κουμπάρο του και τον ρωτάει.
- Τι έγινε μωρέ; εσείς ήσαστε μέλι γάλα όταν σας άφησα!

- Να τα έκανα θάλασσα! Θες το ξενοδοχείο λιμανίσιο, θες το πολύ το νταλαβέρι το βράδυ, ξεχάστηκα και από συνήθειο της έδωσα πρωί πρωί... 50 Ευρώ!

- Έλα μωρέ θα καταλάβει! Αμα το συζητήσετε δεν θα έχει πρόβλημα. Ναυτικός ήσουνα, εργένης ήσουνα, έ! το τι έκανες πριν όλος ο κόσμος το ξέρει δα!

- Δεν το έχει αυτή το πρόβλημα εγώ το έχω!

- Γιατί μωρέ!!!

- Γιατί κι αυτή πάνω στη νύστα της, μου έδωσε... ρέστα ένα 20άρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου