Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012


Ο μυστικός ρόλος του Μπέκαμ!

Ο Άγγλος σταρ, Ντέιβιντ Μπέκαμ, μπορεί να έμεινε εκτός από τηνΟλυμπιακή Ομάδα της Μεγάλης Βρετανίας, αλλά θα έχει τον δικό του ρόλο στην τελετή έναρξης την Παρασκευή. Ο ίδιος δεν θέλησε να πει λεπτομέρειες για αυτόν, καθώς οι διοργανωτές....


θέλουν να κρατήσουν μυστικό το τι ακριβώς θα κάνει στην τελετή. «Είναι ένας είδος ρόλου στην τελετή έναρξης, στην οποία έχω την τιμή να συμμετάσχω, επειδή, προφανώς, συμμετείχα και στην αρχική διαδικασία πριν από επτά χρόνια. Ο Σεμπ Κόι ήθελε να συμμετέχω και είμα περήφανος για αυτό».

Από την πλευρά του, ο επικεφαλής του London 2012, Κόι, τόνισε: «Ο Ντέιβιντ ήταν ένας εκπληκτικός υποστηρικτής πιθανότατα ο νούμερο ένα, των Αγώνων από το ξεκίνημά τους και είναι διατεθειμένος να συνεχίσει την ενθουσιώδη στήριξή του μέχρι το τέλος. Είναι από το Ανατολικό Λονδίνο και ξέρει πόσο σημαντικοί είναι οι Αγώνες και ο αθλητισμός γενικότερα για τους νέους. Είναι ένα σπουδαίο πρότυπο».

Παράλληλα, ο Μπεκς σκοπεύει να επιστρέψει στο Λονδίνο ως θεατής, όταν του επιτρέψουν οι υποχρεώσεης του στην MLS. Παρά τον αποκλεισμό του από τον Στιούαρτ Πιρς στην κοινή ομάδα της Μεγάλης Βρετανίας, η οποία «κατεβαίνει» για πρώτη φορά μετά από 52 χρόνια και φιλοδοξεί να ανέβει στο βάθρο, τόνισε: «Πάντα θα έχω φιλοδοξίες στο ποδόσφαιρο όσο παίζω. Μπορεί να είμαι 37 ετών, αλλά ακόμα θέλω να κερδίζω πρωταθλήματα, θέλω να συνεχίσω να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου και να εκπροσωπώ τη χώρα μου με κάθε τρόπο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου