Τρίτη 2 Απριλίου 2013


ΈΚΟΨΕ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΞΥΡΑΦΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΡΑΛΙΣΤΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΟΡΦΙΑΤΗΣ



Στη θλίψη έχει βυθίσει την κοινωνία της Πάτρας η είδηση του τραγικού θανάτου του 69χρονου Αντώνη Κορφιάτη, ο οποίος βρέθηκε χθες νεκρός, στο σπίτι του μέσα σε μια λίμνη αίματος.


Ο Αντώνης Κορφιάτης, πρωταθλητής Ελλάδος, σε αγώνες ταχύτητας έδωσε τέλος στη ζωή του, κόβοντας τις φλέβες του με ξυραφάκι.

Ζούσε μόνος του, ήταν ένας ευγενικός άνθρωπος κατέβαινε κάθε μέρα στο καφενείο και έπινε καφέ, όμως προχθές κανείς δεν τον είδε. Οι φίλοι του ανησύχησαν, τον επισκέφτηκαν στο διαμέρισμά του, ειδοποίησαν συγγενείς του που είχαν κλειδιά και είδαν το αποτρόπαιο θέαμα. Τον Αντώνη νεκρό.

Στο σημείο έσπευσε επί τόπου η αστυνομία και ιατροδικαστής. Σύμφωνα με πληροφορίες ο άνδρας αντιμετώπιζε σοβαρά οικονομικά προβλήματα και είχε εκμυστηρευτεί σε φίλους και γνωστούς του, την πρόθεσή του να βάλει τέλος στη ζωή του, κανένας ωστόσο δεν μπορούσε να φανταστεί πως θα έκανε πράξη αυτές του τις σκέψεις.

Διατηρούσε κατάστημα με ανταλλακτικά αυτοκινήτων και ήταν από τα ιδρυτικά μέλη του αυτοκινητιστικού ομίλου Πατρών. Ήταν πρωταθλητής Ελλάδος τη δεκαετία του ’70 στο αγωνιστικό αυτοκίνητο και είχε κερδίσει 5 φορές το πρωτάθλημα Ελλάδος στους αγώνες ανάβασης.

Πατρινός στην καταγωγή, ήρθε στην Αθήνα και άνοιξε κατάστημα με ανταλλακτικά αυτοκινήτων στη λεωφόρο Καλλιρρόης της δεκαετίας του '70.

Είχε την αντιπροσωπεία των ζαντών Compomotive, ενώ αργότερα αντιπροσώπευσε και πουλούσε τα Σκανδιναβικά σκάφη Nimbus.

Στους Ελληνικούς αγώνες συμμετείχε και πρωταγωνίστησε για αρκετές σεζόν. Κορυφαία του στιγμή, ίσως, το πρωτάθλημα αναβάσεων στη κατηγορία 2.000 κ.εκ. της ομάδας ένα το '76, αλλά και λίγα χρόνια αργότερα όταν σημείωσε αντίστοιχες επιτυχίες σε επίπεδο αγώνων ταχύτητας στα 1.300 κ.εκ.

Υπήρξε οδηγός κυρίως «ασφάλτινων» αγώνων, αναβάσεων και σιρκουί, αλλά συμμετείχε και σε αγώνες ράλι, τόσο ως οδηγός όσο και σαν συνοδηγός και μάλιστα αναγνωρισμένων χειριστών, όπως ο Γιώργος Ραπτόπουλος με τον οποίο μοιράστηκαν την 911 του Ο.Τ.Ε. σε βαλκανικό ράλι (1971) όσο και Audi στο «Ακρόπολις».Πηγή: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου