Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Ο μπουκ που χρωστούσε και τα... κοτόπουλα!

 
Ο μπουκ που χρωστούσε και τα... κοτόπουλα!
Εκδικάστηκαν από την Πειθαρχική Επιτροπή της Football League οι υποθέσεις έξι ομάδων, των οποίων τα ονόματα εμπλέκονται στο σκάνδαλο με τα στημένα.Οι ομάδες, των οποίων οι υποθέσεις εκδικάστηκαν, είναι οι Εθνικός Αστέρας, Πιερικός, Αναγέννηση Επανομής, Δόξα Κρανούλας, Αετός Σκύδρας και Εθνικός Φιλιππιάδας.
Η υπόθεση του ΠιερικούΠρώτα εξετάστηκε η υπόθεση του Πιερικού για το εκτός έδρας παιχνίδι με τον Διαγόρα, όπου οι Ροδίτες είχαν νικήσει 3-0. Ο ποδοσφαιριστής του Διαγόρα, κ. Πουλόπουλος, υποστήριξε ότι δεν υπάρχει κάτι επιλήψιμο στο παιχνίδι. Στην συνέχεια, ο δικαστής τον ρώτησε ποια ήταν η βαθμολογική διαφορά των δύο ομάδων σε εκείνο το παιχνίδι, αλλά... δεν θυμόταν. Ύστερα, τον λόγο πήρε ο δήμαρχος Κατερίνης, κ. Χιονίδης, ο οποίος υποστήριξε πως ο Πιερικός δεν έχει καμία σχέση με τα στημένα και τόνισε πως έχει απηυδήσει με τα όσα γίνονται στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Εν συνεχεία, κατέθεσε ο Πορτουλίδης που είπε: "Κανένας δεν μας είπε πριν από το παιχνίδι να χάσουμε. Εμείς θέλαμε τη νίκη. Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι στο ημίχρονο, ο Δήμου μίλησε με τον Ζαβαντία. Όμως, δεν ξέρω τι είπαν. Ο Ζαβαντίας χρωστούσε κάποια λεπτά στον Δήμου από το ΠΡΟ-ΠΟ". Υπενθυμίζεται ότι ο Ζαβαντίας είναι ο μπουκ που φέρεται να είναι μπλεγμένος στο σκάνδαλο με τα στημένα.Κατόπιν, κατέθεσε ο Παύλος Δήμου λέγοντας: "Μου χρωστούσε κάποια λεφτά ο Ζαβαντίας και μιλήσαμε για να του πω ότι τα χρειαζόμουν για να ζήσω την οικογένειά μου. Ο συγκεκριμένος κύριος είναι και μάνατζερ παικτών και ήθελα να έχω καλή σχέση μαζί του για να με βοηθήσει στην καριέρα μου. Έχω να ζήσω την οικογένειά μου, έχω και δύο παιδιά. Δεν έγινε κάτι παράνομο".
Η υπόθεση του Εθνικού ΦιλιππιάδαςΣειρά μετά πήρε η εκδίκαση για το παιχνίδι του Εθνικού Φιλιππιάδας με τον Αετό Σκύδρας, το οποίο είχε λήξει 1-1. Ο Εθνικός ήθελε τη νίκη για να μην πέσει κατηγορία, όπως τόνισαν ο πρόεδρος του Εθνικού Φιλιππιάδας και ο αρχηγός του Αετού Σκύδρας. "Δεν μας έχει πλησιάσει ποτέ κανένας", είπε ο ποδοσφαιριστής, Κωνσταντίνος Ινεμπολίδης. "Εγώ έγινα πρόεδρος, επειδή δεν ήθελε κανένας άλλος. Είμαστε μια παρέα δέκα ατόμων. Δεν έχω παίξει ποτέ στη ζωή μου στοίχημα και δεν γνωρίζω κανέναν από τον Αετό Σκύδρας. Από τη μία καλύτερα που πέσαμε, έχουμε καθαρή τη συνείδησή μας", τόνισε ο πρόεδρος, Θανάσης Λιόντος.
Η υπόθεση της Δόξας Κρανούλας και της ΕπανωμήςΑφού ολοκληρώθηκε η υπόθεση του Εθνικού Φιλιππιάδας, σειρά πήρε η Δόξα Κρανούλας που κατηγορείται για το παιχνίδι Δόξα Κρανούλας - Αναγέννηση Επανομής. Για το ματς κλήθηκε να μιλήσει ο πρόεδρος της Αναγέννησης Επανομής, Μιχάλης Μπαλάσας, ενώ μίλησε και ο δήμαρχος Επαμονής, ο οποίος ανέφερε ότι γνωρίζει τον Μπαλάσα 40 χρόνια, είναι έντιμος άνθρωπος και ποτέ δεν έχει σχέση με τέτοια θέματα.Ο περιφερειακός σύμβουλος Ηπείρου, κ. Κασής, από την πλευρά του τόνισε: "Είμαστε έντιμοι άνθρωποι και μπλεκόμαστε άδικα σε αυτή την υπόθεση". Με ειρωνικό ύφος, ο Πρόεδρος της Επιτροπής ρώτησε τον Κασή τι δουλειά κάνει κι εκείνος απάντησε: "Είμαι μηχανικός και κτηνοτρόφος. Είμαι και Περιφερειάρχης Ηπείρου. Σπιλώνεται το όνομά μου, γιατί είμαι πολιτικό πρόσωπο". Ο πρόεδρος τον ρώτησε: "Και τι φοβάσαι, μην δεν αγοράσει κοτόπουλα ο κόσμος;". Ο Κασής αποκρίθηκε: "Οχι. Αλλά θα κοιτάξω να βρω ποιος ευθύνεται γι' αυτό". Τότε ο πρόεδρος της Επιτροπής είπε: "Να κοιτάζεις να εκτρέφεις καλά κοτόπουλα".
Η υπόθεση του Εθνικού Αστέρα
Σειρά είχε η υπόθεση του Εθνικού Αστέρα με τον Πιερικό. Υπάρχει δεδικασμένο για τη συγκεκριμένη υπόθεση αποφάνθηκε η Επιτροπή, που δεν προχώρησε στην εξέταση μαρτύρων. Χαρακτηριστικό είναι πως ήταν παρών, αλλά δεν εξετάστηκε ο κ. Γιδόπουλος.
Μέχρι την Πέμπτη θα έχουν βγει όλες οι αποφάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου