Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

"Εγώ έχω φύγει, όπως ήθελαν..."

"Εγώ έχω φύγει, όπως ήθελαν..."
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Sportday", o Γιάννης Βαρδινογιάννης είχε συνομιλία με δύο φίλους του Παναθηναϊκού, στους οποίους τόνισε πως δεν ασχολείται με την ομάδα, αφού γίνεται δέκτης ύβρεων διαρκώς.
«Τι να γίνει, εγώ δεν ασχολούμαι. Τόσα χρόνια με έβριζαν και πλήρωνα, τώρα συνεχίζουν να με βρίζουν αλλά τουλάχιστον δεν πληρώνω», φέρεται να είπε ο Τζίγκερ σε πελάτη και πωλητή γνωστού πολυκαταστήματος στο Ψυχικό, όταν εκείνοι τον ρώτησαν αν σκοπεύει να βοηθήσει τον ΠΑΟ.
Οι δύο πράσινοι φίλαθλοι απάντησαν στον Γιάννη Βαρδινογιάννη για την... UEFA και την απολογία, με τον Γ. Βαρδινογιάννη να καταλήγει: «Εγώ δεν ασχολούμαι. Αυτοί που με έβριζαν και ήθελαν να φύγω είναι οι ίδιοι, που με βρίζουν τώρα και μου ζητάνε να δώσω λύση. Αλλά εγώ πλέον έχω φύγει, όπως ήθελαν»...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου