Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

"Ο Σαρρής θα κερδίσει τις εκλογές με 37-20"


"Ο Σαρρής θα κερδίσει τις εκλογές με 37-20" Πεπεισμένος πως ο Γιώργος Σαρρής θα είναι ο νικητής των εκλογών στην ΕΠΟ, εμφανίστηκε σε συνέντευξη του στον Sentra 103,3 o νέος πρόεδρος της Κεντρικής Επιτροπής Διαιτησίας Γιώργος Καραμελίδης.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στον Sentra 103,3:

Για το πώς πήρε αυτή τη θέση:

«Με πήρε τηλέφωνο ο Πιλάβιος για να βοηθήσω και δέχτηκα αυτή τη θέση μέχρι την 6η Οκτωβρίου ημέρα των εκλογών στην ΕΠΟ. Η θητεία μου είναι καθαρά υπηρεσιακού χαρακτήρα. Από εκεί και πέρα για να συνεχίσω να βρίσκομαι σε αυτό το «πόστο» θα πρέπει πρώτα να εκλεγώ. Υπάρχουν κρίσιμα ζητήματα σε εξέλιξη και είναι απαραίτητο να υπάρχει κάποιος πρόεδρος. Είμαι πρόεδρος τριών ημερών από την Τετάρτη έχω αυτή τη θέση. Μέχρι την εκλογή του νέου προέδρου και για τις επόμενες δύο αγωνιστικές θα προσπαθήσουμε για ότι καλύτερο.

Για την αξιολόγηση της διαιτησίας επί προεδρίας Πιλάβιου:

«Η διαιτησία πήγε καλά στη θητεία Πιλάβιου. Πολύ καλύτερα από τα προηγούμενα χρόνια. Έχει ιδιαίτερη σημασία, το πώς βλέπει κανείς το ποτήρι… ή το βλέπεις μισογεμάτο ή μισοάδειο. Άποψη μου είναι ότι η επιτροπή διαιτησίας στάθηκε καλύτερα από τις προηγούμενες χρονιές».

Για την συμβολή του κ. Σαρρή στην επιλογή των πινάκων διαιτησίας:

«Η συμβολή του είναι καθαρά τυπικού χαρακτήρα. Κάποιος έπρεπε να βάλει την υπογραφή του στους πίνακες διαιτησίας και αυτός ήταν ο κ. Σαρρής τίποτε περισσότερο, δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση επέμβασή του στην επιλογή των διαιτητών.

Για την επιλογή συνταξιούχου μαθηματικού και όχι κάποιου διαιτητή στην προεδρία της ΚΕΔ:

«Είναι μία σωστή κίνηση. Πρέπει να είναι και κάποιος από το συμβούλιο της ΕΠΟ στην ΚΕΔ. Αυτή η επιτροπή άλλωστε ανήκει στην ΕΠΟ, οπότε θεωρώ λογικό να συμβαίνει αυτό».

Για τις μυλόπετρες Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού ως μοχλών πίεσης στην ΚΕΔ:

«Εγώ είμαι Βέροια», δεν εμπλέκομαι με τις «μυλόπετρες» Ολυμπιακού Παναθηναϊκού που αναφέρατε. Στο παιχνίδι Βέροια Ολυμπιακός έγινε ένα λάθος αλλά προήλθε από τον επόπτη, δεν ήταν ευθύνη του διαιτητή».

Για την επιλογή των διεθνών διαιτητών:

«Έχουμε δικαίωμα να επιλέξουμε έναν διαιτητή και έναν βοηθό. Έχουμε πάρει παράταση από την ΕΠΟ και θα συναντηθούμε πιθανότατα μέσα στην εβδομάδα για να συζητήσουμε το θέμα».

Για τις εκλογές της 6ης Οκτωβρίου, θα είναι ντέρμπι:

«Πιστεύω πως ο κ. Σαρρής θα εκλεγεί και μάλιστα αυτό θα γίνει πολύ άνετα. Έχω μιλήσει με αρκετούς προέδρους Ενώσεων και νιώθω σίγουρος για την εκλογή του». Ενώ σε σχετική ερώτηση για πιθανό αποτέλεσμα 37-20 στις ψήφους ανέφερε: «Το 37-20 που αναφέρατε δεν είναι άνετο»;

Για την αξιολόγηση της προεδρίας Πιλάβιου:

«Ο κ. Πιλάβιος ήταν επιτυχημένος, ωστόσο το γεγονός ότι ο κ. Σαρρής είναι πρόεδρος Ένωσης είναι ένα θετικό στοιχείο. Το τονίζω αυτό γιατί είμαι και εγώ πρόεδρος Ένωσης και μπορώ να καταλάβω την διαφορά».

Για τις δηλώσεις που έκαναν Καραγκούνη, Νίνης (ανέφεραν ότι έπρεπε να έχουν φύγει νωρίτερα για το εξωτερικό):

«Πραγματικά, ντρέπομαι να μιλήσω για τις δηλώσεις των Καραγκούνη, Νίνη...»

Για το ενδεχόμενο να παραμείνει στην θέση του προέδρου της ΚΕΔ:

«Εάν ο κ. Σαρρής με την πιθανή εκλογή του θεωρήσει ότι είμαι ικανός να παραμείνω σε αυτή τη θέση, έχει καλός. Εγώ είμαι απλώς ένας στρατιώτης και στόχος μου είναι να προσφέρω πάντοτε τα μέγιστα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου