Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Πέθανε ο γηραιότερος παπαγάλος


Ο γηραιότερος African Grey παπαγάλος του κόσμου, σύμφωνα με το βιβλίο των Ρεκόρ Guiness, ο χιουμορίστας Tarbu πέθανε εχθές σε ηλικία 55 ετών στην Αγγλία. Η τελευταία του λέξη ήταν..."Cheerio!"...

"Tον είχα αγοράσει για το γιο μου, Christopher, το 1957. Δυστυχώς ο γιος μου σκοτώθηκε σε τροχαίο λίγα χρόνια μετά. Το ίδιο και ο σύζυγός μου, πρώην πιλότος της RAF και μετέπειτα του Προέδρου της Τανζανίας Julius Nyerere. Έμεινα μόνη και ο Tarbu ήταν η παρέα μου. Μου μιλούσε και του μιλούσα και έδειχνε να καταλαβαίνει τα πάντα, ενώ είχε απίστευτα πολύ χιούμορ. Επίσης, επειδή η ακοή μου δεν είναι καλή, όποτε χτυπούσε τηλέφωνο ή κουδούνι, με ειδοποιούσε φωνάζοντας", θυμάται συγκινημένη η Νina Morgan.
"Λίγο πριν πέσει νεκρός στο κλουβί του, έγειρε προς το μέρος μου και είπε με την πιο αστεία του φωνή...Cheerio, αγάπη μου".


ΠΗΓΗ: THE SUN

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου