Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

ΠΕΡΙ ΛΟΥΚΕΤΟΥ ΤΗΣ ΕΡΤ
















Θα γράψω αυτά που νοιώθω στο άκουσμα του λουκέτου στην ΕΡΤ.
Από το ξεκίνημα της δημοσιογραφικής μου διαδρομής ανά διαστήματα εργάστηκα επί 15 χρόνια ως συμβασιούχος αρχικά κάτω και στη συνέχεια πάντα με την συλλογική σύμβαση της ΕΣΗΕΑ. Συναισθηματικά είμαι δεμένος με την ΕΡΤ.
Δεν σας κρύβω ότι ο «ξαφνικός θάνατος» της ΕΡΤ με σόκαρε. Είναι γεγονός ότι ο δημόσιος οργανισμός ραδιοτηλεόρασης επί δεκαετίες είχε διαφόρων ειδών στρεβλώσεις, παθογένειες και αρνητικές νοοτροπίες. Αυτό δεν μπορεί να το παραγνωρίσει κανείς.
Είναι γεγονός ότι η ΕΡΤ θα έπρεπε να είχε αναβαθμιστεί εδώ και χρόνια. Είναι επίσης γεγονός ότι πολλοί από τον χώρο μας έκαναν όνομα και καριέρα παιρνόντας από την ΕΡΤ.

Δεν υπήρξα ποτέ ούτε στοιχειωδώς προνομιούχος δημοσιογράφος στα διαστήματα που εργάστηκα στην ΕΡΤ. Το μεροκάματο μου είχε ιδρώτα όπως αυτό που χύνουν πολλοί συνάδελφοι μου στην ΕΡΤ. Την ΕΡΤ την πονάω γιατί είναι ταυτισμένη με την νιότη μου και την δουλειά μου.

Η ΕΡΤ ανήκει σε όλο τον ελληνικό λαό.

Ποια είναι η άποψη μου;

Όλα τα κόμματα της ελληνικής βουλής σε μια έκτακτη ολομέλεια θα πρέπει να  εξουσιοδοτήσουν άμεσα μια ανεξάρτητη επιτροπή ειδικών με τον χώρο των ΜΜΕ για να προχωρήσει σε ένα τελείως αντικειμενικό εκσυγχρονισμό πέρα από πρόσωπα και κόμματα.  Να γίνει η αναβάθμιση της ΕΡΤ όπως πρέπει και εκεί που πρέπει. Όχι μαζί με τα ξερά να αποκεφαλιστούν και τα χλωρά όπως λέει και ο λαός.

Η δημόσια ραδιοτηλεόραση είναι κοινωνικό αγαθό και ο ρόλος της οφείλει να καλύπτει τις ανάγκες όλης της ελληνικής κοινωνίας.

Η ΕΡΤ μπορεί και πρέπει να είναι στολίδι,πέρα από τις λογικές,τις πρακτικές και τη νοοτροπία της ανταγωνιστικής ιδιωτικής τηλεόρασης.


ΑΝΑΒΆΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΡΤ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΥΚΕΤΟ.

Αντώνης Αντωνόπουλος
Δημοσιογράφος
Μέλος ΕΣΗΕΑ-UEPS-AIPS
Α΄ Αντιπρόεδρος ΠΣΑΤ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου