Δευτέρα 30 Απριλίου 2012


Στην Άρσενα ο Ποντόλσκι

Στην Άρσενα ο Ποντόλσκι


«Κανονιέρης» και επίσημα είναι ο Γερμανός επιθετικόςΛούκας Ποντόλσκι, αφού η Κολωνία ανακοίνωσε πως ο 27χρονος φορ θα συνεχίσει την καριέρα του στην Άρσεναλ.
«Η μετακίνησή μου στην Άρσεναλ μού δίνει τη δυνατότητα να παίξω σε μία κορυφαία ομάδα της Ευρώπης και σε διεθνείς διοργανώσεις. Η απόφαση για μένα δεν ήταν εύκολη, γιατί ξεκίνησα από την Κολωνία και έχω ξεχωριστό δεσμό με την ομάδα, τους οπαδούς και την πόλη. Όμως μου παρουσιάστηκε μία πολύ μεγάλη ευκαιρία και δεν μπορούσα να την αρνηθώ. Πάντα θα έχω την Κολωνία στην καρδιά μου», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ποντόλσκι
«Ο Ποντόλσκι είναι ένας παίκτης παγκόσμιας κλάσης με ξεχωριστή σχέση με το σύλλογο, τους οπαδούς και την πόλη. Είμαστε περήφανοι για την πορεία του. Ήμασταν έτοιμοι να του κάνουμε μία πολύ καλή πρόταση για την επέκταση του συμβολαίου του, που έληγε το επόμενο καλοκαίρι, αλλά σεβόμαστε την απόφασή του να φύγει. Τον ευχαριστούμε για τις υπέροχες στιγμές που μας χάρισε», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής της Κολωνίας  Κλάους Χόρστμαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου