Τετάρτη 18 Απριλίου 2012


Λύση στις 8/5 ή πτώχευση για τον Παναθηναϊκό...

Ημερομηνία: 18/04/2012 - 12:39
Λύση στις 8/5 ή πτώχευση για τον Παναθηναϊκό...
Στη σημερινή Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός δεν συγκροτήθηκε νέο Διοικητικό Συμβούλιο, αλλά ορίστηκε νέα Γενική Συνέλευση για τις 8 Μαΐου.
Σε αυτήν καλούνται να πάρουν μέρος όλοι οι μέτοχοι για να βρεθεί μια λύση και να συγκροτηθεί νέο ΔΣ και υπάρχει η ελπίδα πως το "παρών" θα δώσει και ο Γιάννης Βαρδινογιάννης, ο οποίος απέστειλε εξώδικο χθες στον Ανδρέα Βγενόπουλο καλώντας τον να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες και να πραγματοποιήσει έλεγχο στην ΓΗΠΕΛ.
Μετά το τέλος της Γενικής Συνέλευσης, ο Ανδρέας Βγενόπουλος ανέφερε:  «Η Γ.Σ. των μετόχων αναβλήθηκε για τις 8 Μαΐου με ομόφωνη απόφαση, με επιπλέον θέμα τη λογοδοσία του Γιάννη Βαρδινογιάννη για την ΓΗΠΕΛ μετά από δικό του εξώδικο. Έχουν αναλάβει πρωτοβουλίες ο Θανάσης Γιαννακόπουλος και ο Αχιλλέας Μακρόπουλος μήπως βρεθεί συντονισμένη λύση.
Ο Μακρόπουλος θα συναντηθεί με τον Βαρδή Βαρδινογιάννη μήπως και υπάρχει κάποια λύση για να αποφύγει την πτώχευση η ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι αδιοίκητη, δεν έχουμε άλλα περιθώρια αν δεν βρεθεί λύση στις 8 Μαΐου».
Από την πλευρά του, ο Θανάσης Γιαννακόπουλος είπε: «Σε αυτή τη δύσκολη θέση πρέπει να βοηθήσουν όλοι. Δεν είμαι με κανέναν. Είμαι με τον Παναθηναϊκό. Έχω πάθει δύο εμφράγματα, έχω δώσει τη μισή ζωή μου για τον Παναθηναϊκό και πρέπει όλοι να βάλουν νερό στο κρασί τους για να βοηθήσουν. Ο Παναθηναϊκός είναι αβοήθητος. Όποιος αγαπάει, πρέπει να βοηθήσει εμπράκτως.
Η αναβολή που έγινε πρέπει να αποφέρει καρπούς για τον Παναθηναϊκό και μόνο για αυτόν. Δεν με αφορούν οι διαφορές που έχουν. Πρέπει να βάλουν νερό στο κρασί τους. Μέχρι τότε να γίνουν διαβουλεύσεις και να βοηθήσουν τον Παναθηναϊκό. Παναθηναϊκέ δύναμή σου είναι οι οπαδοί σου. Αυτό είναι το πιστεύω μου. Να καθίσει στο ίδιο τραπέζι ο Βαρδινογιάννης και να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό».
Με τη σειρά του, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Αχιλλέας Μακρόπουλος, τόνισε: «Είμαι παλιός Παναθηναϊκός. Έχω περάσει πάρα πολλά. Την πρωτοβουλία του Βγενόπουλου την ακούσατε και εσείς (σ.σ. δημοσιογράφοι). Είμαι νέος σήμερα, αλλά έχω ζήσει πάρα πολλά για τον Παναθηναϊκό και θα θυμόμαστε πολύ καλά την εποχή Πούσκας κ.α.
Θα βοηθήσω με τις δικές μου δυνατότητες την ΠΑΕ. Θα δώσω μεγάλη μάχη για την βιωσιμότητα του Ερασιτέχνη, καθώς εξαρτώμαστε από την ΠΑΕ. Όλος ο κόσμος πρέπει να βοηθήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου