Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012


H αφιέρωση του Μπουφόν


Euro 2012
Στα θύματα των σεισμών αφιέρωσε την πρόκριση ο Μπουφόν, ο οποίος τόνισε ότι η Ιταλία άξιζε την νίκη κόντρα στους Άγγλους και άφησε να εννοηθεί ότι θα θεωρήσει επιτυχημένη την πορεία στο Euro αν το κατακτήσει.

«Ναι φοβόμουν τη διαδικασία των πέναλτι γιατί είναι σαν λαχείο. Είτε κερδίζεις είτε χάνεις», δηλώνει αρχικά ο Μπουφόν και προσθέτει: «Νομίζω ότι αξίζαμε την πρόκριση στα ημιτελικά γιατί επί 120 λεπτά ήμασταν καλύτεροι στο γήπεδο. Κάναμε ένα πολύ μεγάλο παιχνίδι απέναντι σε μια πολύ σημαντική ομάδα.

Εγώ από την πλευρά που έκανα ότι πρέπει. Όταν έχασε ο Μοντολίβο το πέναλτι μετά έπρεπε να αποκρούσω ένα. Δεν νομίζω ότι ευθύνομαι εγώ για την πρόκριση, έκανα απλά το χρέος μου και δεν πρόκειται να χαρώ για την απόδοσή μου επειδή περάσαμε στον ημιτελικό. Αν καταφέρουμε να πάμε στον τελικό και να κερδίσουμε κι εκεί, τότε ναι, θα χαρώ με την ψυχή μου για όλα».

Ο διεθνής Ιταλός πορτιέρο δεν ξέχασε τα θύματα στην Ιταλία από τους σεισμούς: «Τέλος, θα ήθελα να πως ότι το μυαλό μου είναι σε όλη την Ιταλία αλλά κυρίως στις οικογένειες των θυμάτων από τους σεισμούς και μετά σε όλους τους οπαδούς μας σε όλο τον κόσμο, κατέληξε ο Μπουφόν.
Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου